Direktlänk till inlägg 21 januari 2011

9. Min dröm.

Av Caroline Johansson - 21 januari 2011 08:51

Ska försöka hålla mig till en realistisk dröm..

Men de vore riktigt kul o bara jobba lite nu i några/nått år och sen dra iväg med typ en kompis o resa som backpackers och efter de komma hem o jobba lite och därefter ta tag i pluggandet till ambulansförare, jobba som de ett tag här i sverige och sen dra iväg o jobba lite utomlands, typ hjälpa folk som bor i fattiga länder och ta dykarsertifikat och jobba lite som dykare av något slag.. Sen förhoppningsvis så träffar man väl någon man vill leva med, då kan man skaffa ett fint hus i sverige och ha ett hus någonstans utomlands som man kan åka till lite då och då.. sen såklart skaffa barn. 

Ja jag vet inte, de kanske låter som en löjlig dröm, men de känns som att de är lite av en dröm och så är de ganska realistiskt! : ] Nu vart de här ett jätte kort inlägg men men. 


Idag åker i alla fall jag hem från Malmö, runt tolv hoppar vi in i bilen o kör full makaron hem. Väl hemma så ska jag gå till mitt efterlängtade gym o träna bort de jag har slarvat med under dom här dagarna.. Ska nog inte göra något speciellt i helgen, på lördag blir det i alla fall dra till syrran ett tag o ha en wii tunering!

På måndag blir de till o kolla jobb och sen ska jag o lina dra o kika på resor till sommaren. 


//Lillen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Johansson - 30 november 2011 17:44

Dagen började med snabbfrukost tillsammans med kära mor, sedan bar det av ner till stan där jag var på ett möte. När det var avklarat gick vi o handlade lite o så blev det promenad hem. Väl hemma igen så kom syster förbi på en kopp kaffe med moster...

Av Caroline Johansson - 25 oktober 2011 23:56


    Helt galet förvirrad.. Gör sällskap med kudden istället för o grubbla.   ...

Av Caroline Johansson - 24 oktober 2011 20:17

Jisses, jag har så mycket planer nu på allt och ingenting så jag herregud vi får se hur de blir, tänker då inte avslöja någonting! ;D Oooh, hoppas också jag fått svar på mitt mail också så jag får svar höhö.    Juste ett problem har jag, o de är ...

Av Caroline Johansson - 24 oktober 2011 06:02


Uppe tidigt som tusan.. Dock bara för att jag har så extremt svårt o somna om när jag väl gått upp & what to do om man verkligen är kissenödig..  Nog om de, ska försöka ta mig till västerås för att återförenas med mina saker som har varit ute på äv...

..

Av Caroline Johansson - 20 oktober 2011 14:31


Jaha.. what to say?       Jag låter bilden tala för sig.   / C   ...

Ovido - Quiz & Flashcards