Alla inlägg under september 2011

Av Caroline Johansson - 19 september 2011 11:35

Ohoj allesammans!


inatt sov jag faktiskt ovanligt bra, vaknade nog bara till max två gånger vilket är rekord! Imorse vaknade jag i alla fall till runt 9 av ett mess från kära syster. 
Gick upp o käkade lite frukost och sen var de bara till o köra en snabb röjjning på rummet som såg ut som ett bombnedslag!


Well.. Idag ska jag hälpa syster med lite saker o ting, det blir säkert jätte bra.. vi lyckas alltid ha så jäkla kul trots att vi kanske inte gör något speciellt.. Helt ärligt så vet jag faktiskt inte hur jag hade klarat mig utan henne!


O med mig är det faktiskt ganska bra, mår helt okej är lite trött av mig bara o har lite svårt o käka men jag kämpar på för de. Känns som att allt börjar rulla på någorlunda i alla fall.. Har lite saker jag skulle vilja klargöra först sen så är de tipp topp! Hoppas jag får svar från HSB och mina jobb jag har sökt i veckan :)

Blir de klappat o klart att jag får ta över lägenheten och får jobbet då jäklar kommer allt bli så underbart bra! & så blir de flytt den 1 Oktober, vilket är ganska snart o de är ju hur skönt som helst. O då lovar jag att jag ska ta mer tid åt o blogga o kommer sköta det mer.


Nehe nu kanske jag ska ta o kika klart på true blood och sen blir de lite lunch på de :) 


Ha de kanon i de här underbara mysvädret!




Av Caroline Johansson - 15 september 2011 21:04

Tjop tjena!


Måste ju faktiskt erkänna att det här med bloggandet går ju lite som de vill.. glömmer helt o uppdatera och tänker inte alls på att jag har bloggen kvar, men ibland får man sina ryck o dela med sig lite, i och för sig så bor vi ju i Enköping där alla vet allt om alla så vad är egentligen meningen med en blogg? haha jaja.. nog om de. 


Vad har hänt dom senaste veckorna då?


Jösses.. det har varit en massa upp och nedgångar kan jag verkligen säga.

Två månader av min sommar var helt underbara sen så gick allt åt pipsvängen och ja vad ska man säga.. det hände en grej som satte käppar i hjulet och kommer nog att förändra en hel del saker.. well, Det är nu uträtt och förhoppningsvis så kommer allt att gå kanon bra! 


Juste! Ska ta över syrran och billys lägenhet, så de kommer bli en underbar ny start för mig! Ska bli sååå skönt o vara lite själv.


Får spara lite av allt till nästa gång jag känner för o dela med mig av mitt liv.

Så får vi hoppas att allt går i lås, för då ni då lever jag precis som jag vill.


Tjingeling hare king! 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards