Direktlänk till inlägg 30 november 2011

Händelserik dag

Av Caroline Johansson - 30 november 2011 17:44

Dagen började med snabbfrukost tillsammans med kära mor, sedan bar det av ner till stan där jag var på ett möte.

När det var avklarat gick vi o handlade lite o så blev det promenad hem. Väl hemma igen så kom syster förbi på en kopp kaffe med mosters lilla prins, alltid lika trevligt! (:


.. klockan tickade och mamma begav sig till jobbet, så jag drog upp ärmarna, drog upp volymen på max för då var de stäningsdax! När allt var klart så var jag helt galet rastlös så jag drog på mig träningsskorna och tog en powerwalk.. OCH påväg hem så ringer telefonen.. o de visa sig att jag fått jobb. schyst ju

Känns faktiskt riktigt bra allting nu!

Börjat träna igen

Äter nyttigt

Fått jobb

Ska förhoppningsvis få börja plugga distans snart också.


Säger bara.. LIVET ;D!


/C

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Johansson - 25 oktober 2011 23:56


    Helt galet förvirrad.. Gör sällskap med kudden istället för o grubbla.   ...

Av Caroline Johansson - 24 oktober 2011 20:17

Jisses, jag har så mycket planer nu på allt och ingenting så jag herregud vi får se hur de blir, tänker då inte avslöja någonting! ;D Oooh, hoppas också jag fått svar på mitt mail också så jag får svar höhö.    Juste ett problem har jag, o de är ...

Av Caroline Johansson - 24 oktober 2011 06:02


Uppe tidigt som tusan.. Dock bara för att jag har så extremt svårt o somna om när jag väl gått upp & what to do om man verkligen är kissenödig..  Nog om de, ska försöka ta mig till västerås för att återförenas med mina saker som har varit ute på äv...

..

Av Caroline Johansson - 20 oktober 2011 14:31


Jaha.. what to say?       Jag låter bilden tala för sig.   / C   ...

Av Caroline Johansson - 19 oktober 2011 13:38

UNDERBART.. att jag slipper er nu!            / C  ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards