Alla inlägg under februari 2011

Av Caroline Johansson - 13 februari 2011 19:13

Bra fråga.

Av Caroline Johansson - 10 februari 2011 14:43

Tjenixen! 

Min dag började kl 9 då mamma kom ner o väckte mig, de va bara till o dra på sig träningskläderna och gå upp o käka frukost. 

Runt halv 11 så kom mormor & morfar o hämtade oss för då var det dax för att handla, så vi var hemma igen vid halv 12 och då vart de en kopp kaffe sen en promenad i de jobbiga snöovädret till gymmet med mami. Det var faktiskt otroligt skönt o gymma idag och det gick kanon bra! 

Sen vart det en promenad tillbaka hem och då var det dax för o ta sig en dusch, RIKTIGT SKÖNT! Juste!, har beställt hem en sak nu som ska hjälpa till med träningen, hoppas bara att de gör det också! De kommer i alla fall på tisdag.. så vi får allt ta o se! : ] 

Nu blir de till o städa, hjälpa till med maten och kika ut kläder tills i morgon! 

Kommer nog bli helt sjukt kul tror jag! : ) 

Kommer att dra ut med Josephine till Bygdegården runt 2 för att hjälpa till med alla förberedelser och sen blir de lite fix och middag med massa sköna brudar och senare så kommer de bli en grym fest, i hope! :) 


Kommer nog inte ha tid o skriva i morgon så får ta o skriva mer på lördag efter min handledar kurs!


//Lillen

Av Caroline Johansson - 9 februari 2011 10:41

Nu jäklar har det varit ett långt blogg uppehåll.. Inte helt okej!

Jag har inte alls vetat vad jag ska skriva om och evelina har inget internet. 


Så vad har hänt? 

Evelina & Billy har flyttat ut på landet, Fittja hälke 6 tror jag att de hette. 

Ett jätte mysigt hus på 4 rum o kök. Fox stor trivs och de tror jag både billy och evelina gör också! Juste Evelinas mage har dessutom vuxit i raket fart!
Har bilder jag ska lägga upp på hennes mage när kameran kommer hem igen.

Aja, nog om de.


När det gäller mig så har det inte hänt så mycket faktiskt.. 

Har slarvat med träningen och de va ju inte alls bra!

Hum.. så vad händer idag?

Runt 12 halv 1 så ska jag ta o gå ner på "stan" med mamma och kolla present åt josephine och kolla lite andra saker som behövs. Sen kommer Lina in till stan runt 2 och då blir de till att gå o kika extra jobb sen till resebyrån o kika lite.. Efter det blir det träning för hela slanten. Mot kvällen ska jag i alla fall laga tacos.. nom nom!


Ett stort grattis till älskade Josephine Jäderqvist som fyller år idag!<3

 

På fredag, då jävlar ska du firas så de räcker och blir över! ; )


//Lillen 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards