Alla inlägg under mars 2010

Av Caroline Johansson - 26 mars 2010 15:13

Bloggen går verkligen inge bra alls ;o 

Men men, på sista tiden så har det väl inte hänt så mycket alls. 

Håller på och söker jobb som en tok annars så är väl allt som vanligt förrutom att jag har färgat håret blont igen, eller de var david som gjorde det, Tack för det<3

De är som vanligt massa skit som händer här i enköping.. Bara massa snack hit och dit, fram och tillbaka ! Är så sjukt les på allt jävla snack som inte stämmer så idag skiter vi i alla andra och rockar loss!


Idag ; blir de till och fira min bästa vän som blir 17 idag! Får väl se vart vi hamnar men jag är säker på att vi kommer ha de super bra ikväll!:)


Lördag; då blir de upp tidigt o hjälpa mamma med håret sen åker dom bort sen vette tusan vad som händer faktiskt ;p 


Söndag; Inte den blekaste! 


btw ; Rösta på min bikini 

http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=Js5leDH38bqHBjyNou0seh7F


Bjuder på en bild ; 


  

Av Caroline Johansson - 13 mars 2010 17:40

Hoppsan hejsan, bloggningen går fanemej inte bra och de är inte okej ;o 



Tänkte i alla fall bara titta in och skriva att ikväll så bär de av till line och så blir de nog lite dricka där skulle jag tro. Sen får vi se vart kvällen för oss. 


Skriver nog i morgon och berättar vad som har hänt på sistonde :)


Puss / Lillen 

Av Caroline Johansson - 5 mars 2010 19:01

Tjenixen tjenixen ;]


min dag har besått av en lååååång sovmorgon och matlagning med mamma ;D 

Sedan kom flasharn - julia(stavningen ) och min lilla bella bus, trevligt!

Typ vi 6 kollade vi på " dating in the dark" , kan ju vart de roligaste. 

Nu blir de nog lite öl med sköna lirare. Ha en bra fredag, för de ska jag ha!


Puss / Lillen 

Av Caroline Johansson - 1 mars 2010 16:10

Hejsan hoppsan ;D

Förlåt för en dålig uppdatering. Men nu är de ju så att de har varit lite krongel på sista. Åkte till Schweiz förra tisdagen och va där tills torsdag. Anledningen till att jag kom hem igen var pga att man verkligen inte förstod vad dom sa, deras engelska var skit och ingen annan där kunde typ snacka engelska och till mig så hade han sagt att man kunde klara sig bra på engelska. Nej hela den där resan var bara skit.

När mamma hade bokat resan hem så hade hon glömt och boka resa med två resväskor så när jag kom till flygplatsen så snackade hon om att jag var tvungen och betala extra för att jag hade två väskor, jag hade alltså 18 kilo för mycket. Ehm så försökte hon förklara vart jag kunde betala så när jag väl hade hittat de så kunde man inte betala med svenska pengar så skulle jag hitta en bank där man växlade vilket var ap svårt! Nåväl när jag väl hittade den så hade jag bara 250 kr som jag skulle kolla hur mycket de blev för jag skulle nämnligen ha 300 CHF och de jag hade vart bara 28 CHF så jag skulle ringa mamma och be henne sätta in pnegar på mitt kort, men då hade jag ingen mottagning på mobilen och jag fick inte låna en telefon på flygplatsen heller så tillslut så bröt jag ihop och då kom de några mammor fram till mig och frågade vad som hade hänt och varför jag grät så jag förklarade och så betalade dom resten som fattades alltså 2100 kr i svenska pengar. Sjuk mycket pengar för 18 kilo. Well well tillslut så kom jag i alla fall hem och de va ju bra de. 

Nog om de. 


Nu i helgen så vad jag hemma hos lina i fredags och drack lite med Lina, Line, Evelina, Nickan, Nina och Julia. Vart ganska sent där. 


I lördags så drog jag, Lina och Maria ut till Johan för att fira honom, där vart vi inte så länge utan de bar vidare in till stan för att fira lite till och sedan vart de krogen för dom och jag lina pekh och philip drog hem till lina och drack sen kom stoffe lina zebban och Evelina, den kvällen slutade också ganska sent men hade ialla fall en trevlig kväll :) 


/Lillen

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards