Alla inlägg under december 2010

Av Caroline Johansson - 23 december 2010 16:04

.. va på stan idag o hittade nya kjolar o leggings. 

och i går hittade jag ett skit snyggt korsett liknande linne o en jätte mysig tjocktröja! nog me de. 

Ikväll blir de en lill julafton, ska spela bingo med hela familjen och så ska vi få öppna alla julklappar idag, de blir säkert jätte trevligt:]

I morgon blir en sväng till Stockholm med familjen för att äta middag hos moster o sen blir de hem o dricka lite med Bella, så får vi se vad som händer:]


Skriver mer ikväll! 


//Lillen

Av Caroline Johansson - 22 december 2010 11:15

.. idag bär de av till västerås med mamma,billy och evelina för lite Julklapps tittande och så kanske man hittar något tills jul, vem vet ;D

Efter det så blir de lite fix och så ska jag o evo dra till älskade sara som fyller 20 idag o fira henne, De kommer säkert bli riktigt trevligt:]

Sen mot kvällen får vi se vad som händer.

Skriver säkert senare!


//Lillen



Av Caroline Johansson - 21 december 2010 18:13

Haha tänkte lägga upp bilder på magen så ni får se förändringen ;]

  

Vecka 24 

  

Vecka 28 


Lite förändring har det allt blivit:]

Håller dock på att avlida, har foglossning så mina höfter pajjar nog snart..!


// Eve the boppers

Av Caroline Johansson - 21 december 2010 11:09

systrarna Johansson och billy är övertrötta! Först kom vi in på en klädsida men jävligt snygga tröjor och så klart fanns de t-shirt´s med roliga texter. Måste skriva några bara som vi höll på att dö av!
- "Liking pussy is like playing with the maffia,one wrong movie and you are in deep shit!"   Hahaha!
-"Ironin är när vinden blåser upp kjolen på en flicka, samtidigt som de blåser sand i ögonen på en själv"
-"Varför ska man ha stor kuk, när liten passar i alla hål?"
Ni må tycka dom är tråkiga, men fan va vi fick magvärk!


Senare blev det movie time, joanah hex. Skit bra film! värd att glo på:)
Haha, Billy började dansa ballet! hur vig dom helst! kul att han är kille och inte behöver vara viig, själv är man är vig som ett kylskåp! klockan hann bli ganska mycket men för att vi höll på att skratta ihjäl oss så blev vi bara pigga så det blev en film till 22 Bullets, fattade inget av den filmen, men den ska tydligen vara bra om man fattar;P

// Eve The Boppers & Lillen

Av Caroline Johansson - 20 december 2010 15:10

// Lillen & Eve the boppers

Av Caroline Johansson - 20 december 2010 11:19

Tjenare! 


Tänkte bara berätta vad jag har haft för mig i helgen :]

I fredags så var jag med julia på morgonen och så tränade jag med mami. 

Hände inte alls så mycket spännande saker på dagen.. De slutade i alla fall med att jag gick till malou och drack med lite sköna lirare! riktigt trevligt.. dock för mycket av det goda men men. 

I lördags så mådde jag som jag förtjänade ungefär hela dagen så jag låg mest på soffan och nördade vid datorn fram tills på kvällen, då jag vart hämtad och for iväg till uppsala, där kollade vi på film och sussade. 

På söndags morgonen ringde klockan vid 06.40 då de var dags o vakna upp..

De tog sin tid o ta sig ur sängen i alla fall för min del. Efter många om och men så gick jag upp fixa mig och klädde på mig så drog vi.

Kom fram till kungsberget vid halv 11, då mötte vi alla sköna lirare från Enköping, fixade liftkort och skidor och drog upp i backen för att börja köra. 

Dock så glömde jag mina glajjor så för mig var det extremt och när jag säger extremt så menar jag verkligen extremt svårt och se någonting i backen.

Det tok snöade och blåste så in i bomben.

Aja vid ungefär kvar över fyra så kom min och malous skjuts så vi hoppade in i bilen frussna som vi var och började bege oss hemåt. Vi kom dock inte långt alls innan vi stötte på ett problem. 

Man såg verkligen inte vart vägen var och tillslut så small det. Fuck vi krockade.

De var totalt två person bilar och två minibussar som krokade och allt som allt var vi 13 personer inblandade. Alla klarade sig som tur var. Dock fick några åka till sjukhuset pga chock. Hela fronten på våran bil var helt trasig och hängde ner i backen, så den revs bort och motorhuven var ganska inklämd. Den gick dock o köra, om man bortser från att höll man inte i gasen hela tiden så dog bilen, backljusen lyste hela tiden och gasen hängde sig några gånger osv osv.. 

Vi kom i alla fall till sala runt halv 9 tiden, där kom min bror och hämtade mig o malou.. så vid 9 typ va vi hemma och då kan jag säga att jag sov ganska så direkt.


En ganska omtumlad helg men men. 


//Lillen

Av Caroline Johansson - 17 december 2010 14:01

Tjenixen ;D

vaknade upp ute i bresse med skogsmulle jullan runt 10, då var de dags o kliva upp o käka frulle för att ta sig in till stan o gymma med mami. 

Efter det så blev de en promenad hem o väl hemma så var det bara o greppa snö skyffeln. Var duktig o skottade hela parkeringen o trottoaren osv. 

Snart kommer Julia hit och umgås ett tag sen blir de coop för o handla och sen får jag annat sällskap :] Så de blir väl bara film ikväll kan jag tänka mig.

I morgon vette tusan vad som händer, något kul ska jag att komma på!

På söndag blir det i alla fall kungsberget med en massa sköna typer ;D

It's going to be awesome!


//Lillen 

Av Caroline Johansson - 16 december 2010 14:16

..Shopping ;D!

Mamma köpte lite träningskläder och jag fick mig en ny deo och en jätte mysig tröja! Vi gick runt o kikade lite på allt möjligt och sen gick vi och käkade sallad på wikmans, så trevligt så! Dock så blev de ju ingen träning.. men ska ner med mami i morgon o köra ett pass. 

Ikväll blir de nog en tripp ut till julia och sen får vi se vad som sker :]

Nu blir de i alla fall film!


Tjingeling hare king.

//Lillen

Ovido - Quiz & Flashcards