Alla inlägg under maj 2010

Av Caroline Johansson - 28 maj 2010 17:33

Ojsan! 

Bloggen har verkligen inte gått bra alls. Har inte haft tid eller ork och skriva om vad som händer i mitt liv. 


Men jag kan ju ialla fall berätta för er som inte vet så ska min kära syster flytta ifrån mig med billy till en egen lägenhet. Kul för dom, tråkigt för mig. 

De betyder att jag har hela nedervåningen för mig själv. Creepie *stavningen*-


Annars då? 

Har väl inte hänt så mycket speciellt annars. 

Känns i alla fall som att jag måste bli mycket bättre på att komma ihåg att höra av mig till mina underbara vänner. 


Min dag; Vaknade på fel sida, kändes som att djävulen i mig tog över hela mig. 
Började bråka med The boppers och drog ut på en promenad och förbi farmor där jag satt och pratade lite med henne sen promenerade jag hem.

Ikväll; Har jag inte den blekaste vad jag ska göra.. kanske lika bra så ?



Peace / Lillen 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards