Alla inlägg under oktober 2010

Av Caroline Johansson - 29 oktober 2010 10:25

Japp då var de dags igen. 

Idag åker vi ner till skåne för att sova hos farfar under helgen, det ska bli riktigt skönt och komma bort från ALLT! 

Vi får se vad vi hittar på för galenskaper hos honom men något roligt ska vi allt kunna fixa fram.. 

Ne nu måste jag verkligen packa klart och fixa mig. 

Hörs senare kanske. 


//Lillen

Av Caroline Johansson - 28 oktober 2010 16:46

hejsan. 

Måste ju bara säga att jag är så jävla les! vissa folk som yttrar sig om saker och ting som dom inte vet ett skit om dom skulle jag bara vilja försvann!

Jag förstår inte att folk alltid hittar saker och klaga på! 


Och till dig som tyckte att du var så jävla smart och kommenterade med ett annat namn; Du har aldrig tänk på att de går och kolla upp ip nummer? Du har inte tänk på skriv sättet du skriver på går och kolla? 

Jag förstår inte varför du yttrar dig? Och om jag vill vara med min syster och hennes pojkvän då är jag de, vill inte dom de så är de väl deras jävla ensak och säga till? 

Skaffa jobb är inte heller så jävla lätt som du kanske tror? 

... hum fundera på de till nästa gång!


// Lillen


Av Caroline Johansson - 28 oktober 2010 12:04

                                       Morsningkorsning!

Började med att man vaknade upp och mådde riktigt illa, jag hatar det! jag vet att man kan tycka att de låter gnälligt och det hör till när man är gravid, men jag bryr mig inte det får en att vakna upp på fel sida så blir dagen halv surt!

Men skitsamma, blev en frukost med syster sen pluggade jag körkortet. Det går super bra! skit nöjd faktiskt!

Efter 12 blev det 3 timmars promenad, och förbi barnmorskemottagningen för att beställa en ny tid, men min barnmorska Tycker om mig så jag fick gå in en snabbis före dom som hade tid och lyssna på Rickys hjärta och prata om min förbannande klåda jag har på magen och armarna, Det var tydligen inge bra. Så får se när man får ta prover då.. Ska jag inte få något possitivt med min gravilitet? Det är bara smärtasmärtasmärta. Dessutom får foglossningarna mig att falla ihop bara lite närsom, kul! 

Men nu ska jag inte vara sån, det blev ett bad med  hjärtat när han kom hem från jobbet sen matlagning hos Syster, sjukt god mat blev det. Sen movietime! 

Vi såg en sån jävla bra film ni  måste se den! the A-team.. om ni inte redan gjort de ;)   vi sov över eftersom att carro skulle få sova själv annars och det var länge sen man sov i sitt gamla rum;D 

                                                Och en sak till, Grattis Linda till lilla Zoe :) 


                                // Eve The Boppers

Av Caroline Johansson - 27 oktober 2010 11:47

Tjenare.


I morse vaknade jag upp kl 03.33 och kunde absolut inte somna om och inte nog med det så fick jag världens huvudverk på köpet! Whatever, tillslut så somnade jag om i alla fall! Så Evelina kom och väckte mig halv 10 typ. sen dess har vi bara varit hemma o degat.


Idag blir de till o gå till BVC med syster och sen blir de en promenad och efter de så ska jag gå hem och göra i ordning lunch och fixa mig. 

Ikväll ska jag laga mat åt Evelina och Billy för att dom är så snälla och sover hos mig så jag slipper sova själv i huset. Dom kommer fan hosta eld för de blir riktigt spicy mat ;] Sen får vi se om jag får yttligare besök, hum man kan ju hoppas :)


Aja skriver kanske senare!


// Lillen

Av Caroline Johansson - 26 oktober 2010 11:32

Halloj. 

Vaknade upp kl 9 av att mamma kom in och sa att de var frukost, de tar alltid hundra år för mig o komma upp men tillslut satt jag vid frukost bordet. Efter det var det bara o ta på sig träningskläderna och börja träna, puuh!


Nu blir de ner och dusch &fixa till mig lite inför en promenad med syster yster till farmor:) Efter det så har jag inte den blekaste aning om vad jag ska göra, men de brukar alltid dyka upp något:) 



Ååh juste, fick en ny bild på mosters lilla älskling igår! :) 


//Lillen 

Av Caroline Johansson - 23 oktober 2010 10:48

Hejhopp! ;)

Vaknade upp i morse av att vi hade glömt att stänga balkongdörren, var inte så mysigt när man skulle rusa till toan! kändes som 40 minus grader!

Blev en tidig promenad till mamma och pappa för en mysig vinter frukost:D

Tänkte att jag skulle ringa min kära mormor som ligger på sjukhuset och prata med henne lite, plötsligt får hon jätte svårt att andas, kan inte prata och börjar grina.. Jag har aldrig hört min mormor grina! Så hemskt, hon har varit sjuk i hela mitt liv men hon har alltid varit den som ska skoja och bara vara helt underbar.

Och nu när man är som gladast själv så blir det så här.

Min mamma är jätte orolig och jag vet vad de betyder, och jag vill inte ha rätt.

Jag vill ha min mormor, jag behöver min mormor. Snälla kan inte du bara bli bättre och komma hem!

Känner mig dum som sitter och skriver samtidigt som tårarna bara rinner..

Av Caroline Johansson - 12 oktober 2010 18:33

AVSLUTA MENINGEN:

Jag har insett att jag är förkyld
Jag lyssnar på håkan hellström just nu;o

Jag pratar väldigt mycket
Jag tycker om min syster
Jag avskyr när folk pratar skit och har förutfattade meningar.
Min bästa vän är tjej som sticker ut ur mängden.
Min första vän hette Rebecca ahlin
Kärlek är  så otroligt jobbigt och hitta.
När jag borstar tänderna brukar jag sjunga ;D
När jag lagar mat blir det super gott!
Jag tänder på tatuerade killar!
Det
sexigaste yrket är byggare,brandman eller militär kanske ;D
Jag är rädd för mörker,ensamhet och spindlar.
Den värsta känslan är att bli huggen i ryggen eller att bli sviken
Den bästa känslan är
att veta att jag alltid kommer ha min familj som tror på mig!
Jag är bäst på att skämma ut mig eller att skoja till mig själv ;p
Jag är sämst på kemi och fysik.
Om jag va ett djur skulle
jag vara  ett lejon.
Om jag va en insekt skulle jag vara En spindel kanske.
Om jag vore ett redskap skulle jag
vara
en spikpistol.
Jag kommer alltid att komma ihåg en viss tid i mitt liv.
Det finaste som finns är min familj,släkt och vänner
I sommar har jag gjort massvis och haft de grymt!
Sist jag grät var jag vet inte
Jag kan jonglera ( Stavas det så? )
Jag kan inte sjunga !!!
När jag vill tänka så vill jag mest av allt vara ensam.
När jag bakar så bakar jag  sockerkaka, men jag äter bara smeten för jag hatar sockerkaka;D
När jag vaknar på morgonen
så vill ja bara ligga kvar i sängen!
Innan jag går och lägger mig  så bostar jag tänderna.
Just nu tänker jag på Allt.
Bebisar är något underbart.
Idag har jag  tränat/gått i skolan och vart uppe hos syrran och billy o passat fox ;D
Ikväll ska jag  tjocka och kolla film!
Jag vill verkligen ;  Ha ett jobb/hitta någon som man kan älska/flytta

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards