Direktlänk till inlägg 25 juli 2011

Jag kan ju vara världens sämsta..

Av Caroline Johansson - 25 juli 2011 11:10

..på att hålla i gång med skrivandet!


Nå, vad har hänt då?

Var i väg med mina två toppen brudar till borlänge på Peace and Love, De va ju faktiskt kul dock tror jag inte att de går o slå mitt första år där.. De här året fick faktiskt bli mitt sista år där. 

Efter 5 dagar av Alkohol, smuts och nätter i tält så fick jag äntligen komma hem och sova i min egna säng och DUSCHA riktigt! hah De kan man ju säga att de blir de lite slarvigt med där uppe. Nog om de nu då. 


På tal om ingenting så vill jag att de ska bli den 8 Augusti nu så jag kan ringa o prata med petra om mina planer för plugg! Hoppas verkligen att jag kommer in på de jag vill o att jag fixar de! 


Juste ringde läkaren idag också, får hoppas att dom har nå vettigt o säga den här gången när dom ringer tillbaka.. var nämligen hos min läkare i torsdags men blev hemskickad utan att ens fått svar på varför de va som de va.. hum, hatar läkare som inte gör vad dom ska. 


Woppsi, nu ska jag allt bädda om sängen. Hörs!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Johansson - 30 november 2011 17:44

Dagen började med snabbfrukost tillsammans med kära mor, sedan bar det av ner till stan där jag var på ett möte. När det var avklarat gick vi o handlade lite o så blev det promenad hem. Väl hemma igen så kom syster förbi på en kopp kaffe med moster...

Av Caroline Johansson - 25 oktober 2011 23:56


    Helt galet förvirrad.. Gör sällskap med kudden istället för o grubbla.   ...

Av Caroline Johansson - 24 oktober 2011 20:17

Jisses, jag har så mycket planer nu på allt och ingenting så jag herregud vi får se hur de blir, tänker då inte avslöja någonting! ;D Oooh, hoppas också jag fått svar på mitt mail också så jag får svar höhö.    Juste ett problem har jag, o de är ...

Av Caroline Johansson - 24 oktober 2011 06:02


Uppe tidigt som tusan.. Dock bara för att jag har så extremt svårt o somna om när jag väl gått upp & what to do om man verkligen är kissenödig..  Nog om de, ska försöka ta mig till västerås för att återförenas med mina saker som har varit ute på äv...

..

Av Caroline Johansson - 20 oktober 2011 14:31


Jaha.. what to say?       Jag låter bilden tala för sig.   / C   ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards