Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Caroline Johansson - 18 januari 2011 10:31

Har planerat att sommaren ska bli en riktigt bra sådan!

Tänkte ha så ruskigt kul med mina vänner och familj i år och verkligen njuta av de minsta lilla i sommar. Har planerat o åka på Peace and Love med ett gäng sköna lirare och åka iväg på spontana roadtrips, åka ner till farfar o bada o fixa iordning husvagnen, vara en galen moster åt min syster son! 

Förhoppningsvis så ska vi dra med mitt stora tält i år på p&l, de vore helt sjukt skönt! Då kan man åtminstone stå upp o byta om o ligga raklång i tältet, kunna ha sina väskor utan att de tar plats, de vore nice! 

Juste så fyller jag ju år i augusti, ser fram emot de men ändå inte.. De är i slutet av sommaren så jag längtar inte på så sätt och så vettesjutton va som händer på min dag eftersom man har några galna kompisar, men de kan nog bli bra : ] 

Ne men de är väl i alla fall lite vad jag hade tänkt o sysselsätta mig med i sommar, de blir nog en hel del mer saker o göra men de kommer nog allt efter som. 

        

//Lillen

Ovido - Quiz & Flashcards