Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Caroline Johansson - 5 januari 2011 11:17

..Fort tiden går;o

Idag fyller min älskade syster år och jag tycker de känns som att hon nyss fyllde!

I alla fall snart 1 och då är de dax för evelina o komma hit, för vi ska nämligen fira henne idag, de blir lite fika.. troligtvis tårta, men de är blä så får låta dom andra mumsa ;D  


I veckan blir de nog lugnt, ska försöka bli frisk så jag kan komma igång ordentligt med träningen igen och justja håller på o försöka sluta röka, är inne på dag 2. 

Håller tummarna att de ska funka! Lyckas jag med de så ska mamma ta tag i sin träning och varför inte verkligen försöka så hon får ta tag i sitt? 

Ah ne nu ska jag ta o hjälpa mamma o baka, see you! :]


   Grattis min ögonsten, jag älskar dig<3 / sis 

Ovido - Quiz & Flashcards