Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Caroline Johansson - 16 januari 2011 13:13

aah vad ska jag komma på för kul o berätta om min vardag.. 

På vardagarna så försöker jag fördriva tiden på bästa sätt.. o de gör jag genom o träna och springa runt här hemma, träffa kompisar osv. 

Jag ska väl försöka ta upp mitt pluggande genom o plugga upp mig.. sen vill jag skaffa ett jobb bara.. Men de är ju verkligen inte det lättaste!

Eller jag hade nog kunna tänka mig o jobba först o spara pengar o plugga upp mig i en annan stad, de hade vart nått : ) 

Vet inte vad jag ska skriva om min tråkiga vardag.. just nu är de i alla fall bara träningen som gäller så.. 

Men men..igår så hade jag betongkepsen på mig ungefär halva dagen, då jag enbart låg i sängen.. runt halv 6 drog jag o bror ut med fox o gick en långpromenad, riktigt skönt faktiskt, man var skapligt seg i benen på kvällen efter den promenaden kan man jag lova. Efter det i alla fall så kollade jag på Easy A & xXx. Kände att jag ville se en gammal film så de fick bli den. haha.

Idag var tanken att jag o bror skulle till syrran o billy & ha wii Tunering men de slutade med att billy har vinterkräksjukan så vi blir hemma.. 

Vettetusan vad jag ska hitta på faktiskt, nått blir de nog iaf. 

Skriver nog senare.. annars i morgon : ) 


//Lillen

Ovido - Quiz & Flashcards