Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Caroline Johansson - 6 januari 2011 20:59

.. im loosing you.

 -------------------

Av Caroline Johansson - 6 januari 2011 13:34

..vilket jäkla väder!

Mamma kom in o väckte mig vid 9 tiden, då var de dax o gå upp o käka frukost. 

Runt 11 så bytte jag om o drog ut med mamma på en powerwalk i snöstormen i ca 1 timme.. vart helt sjukt blöt om benen o frös som en galning, tackar gudarna att de alltid finns en trogen dusch som man kan gå in o värma sig i. 

Efter allt fixande så vart de städning och bäddning, och massa musik;D

Strax blir de till o käka lite lunch o sen får vi se vad jag ska hitta på för hyss. 

Ikväll blir de i alla fall till o gå hem till kära syster yster o billy för lite wii tunering och film :] trevligt trevligt!

Skriver kanske senare.

  

Lina; Jag saknar dig. 
Jag vet att jag inte har varit världens bästa vän och jag ber om ursäkt för de verkligen, men som du vet kommer jag alltid att finnas vid din sida.

Jag älskar dig <3 


//Lillen

Av Caroline Johansson - 6 januari 2011 01:03

.. Kunde bli ett bra år!

De känns verkligen som att de här året har börjat bra.

Jag har firat jul och slutet på de förra året och början på de här året med folk jag bryr mig om och jag har haft de kanon. Jag håller på o sluta röka och de går bra än så länge, Jag ska ta tag i träningen som en jävla galning fram tills sommaren. 

Jag ska ha en helt sjukt bra sommar med folk jag älskar, vi ska dra på roadtrips, vi ska hämta våran husvagn och renovera hela skiten, vi ska ner till älskade farfar o sola på västkusten och så ska jag bli moster, dessutom så ska jag på peace and love, förhoppningsvis med folk som är underbara vänner.. låter det som att året kan börja mycket bättre? Ne, skulle inte tro de.


Var bara tvungen o skiva av mig lite. 

Tjingeling hare king!

//Lillen

Ovido - Quiz & Flashcards