Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Caroline Johansson - 12 januari 2011 13:33

Yes då ska jag berätta lite om min familj, finns inte så mycket speciellt o säga om de men lite ska jag nog få fram. 


Dåså, min familj består av Pappa [Sonny Johansson, han är 48 år och jobbar på ABB] Mamma [Ann-charlott Johansson, hon är 46 år och jobbar inom hemtjänsten] Bror [ Christian Norling Engström, han är 26 år och jobbar med fiberoptik?] Sist men inte minst har vi min syster [Evelina Johansson, hon är 19 år och jobbar för tillfället inte med någonting]. Jag bor då hemma med mamma,pappa och bror i en villa på tullgatan. Skulle inte påstå att vi är en vanlig svensson familj faktiskt. Vi har en väldigt bra sammanhållning i familjen, skämtar om allt, de skönaste med allt är att de finns ingenting man behöver dölja.. Man kan liksom vara öppen o ärlig utan att de blir massa tjaffs osv.  Nu säger jag absolut inte att allt är frid o fröjd jämt , de är klart att vi kan tjaffsa osv men de gör väl alla?

Hum.. Aa när jag va mindre så åkte vi alltid iväg på semestrar o campade, hyrde hus i danmark, gick på legoland & lisseberg med andra barnfamiljer, vi hittade alltid på massa roliga utflykter och kunde vara på semestrar i 4 veckor.. då vi bara åkte runt överallt med vänner och hade det allmänt bra.. Kan säga att jag tycker att jag haft en perfekt uppväxt och barndom. 

Jag vet inte riktigt vad mer jag ska skriva om de här.. är ni nyfikna på någonting annat så är det bara o fråga :]


//Lillen

Av Caroline Johansson - 12 januari 2011 10:37

.. vilken jävla träningsverk jag har alltså!

Vet att jag borde vara hemma egentligen o vila musklerna osv idag, men de går tyvärr inte, jag går på´t igen.

--------------------------------------

Aja, hade jobbigaste natten på väldigt länge alltså!

Kunde knappt sova.. vaknade 500 gånger av min magverk, dags för girls week :/

Jag avlider seriöst.. hemskaste veckan i månaden! 


Idag kommer i alla fall förhoppningsvis Evelina hit, ska bli kul o se fall hennes mage har växt nått, vilket jag tror. Kanske kan ta nya bilder på hennes mage så ni som inte träffar henne får se?;D

--------------------------------------

Tänkte skriva om lite olika ämnen nu i några dagar.

1. Min familj.

2. Mina vänner.

3. Första kärleken.

4. Min vardag.

5. Min syster och hennes graviditet.

6. Sommaren.

7. Planer för framtiden.

8. Rädslor.

9. Min dröm.

10. En saknad. 

  

Sounds good?

//Lillen

Ovido - Quiz & Flashcards