Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Caroline Johansson - 11 januari 2011 19:58

Nu ni har jag och Lina fixat våra träningspass kanon bra på en sida som Lina hittade, faktiskt väldigt bra när man väl har förstått sig på den!

Så nu blir det lugna gatan för mig ett tag, ska få grepp om träningen och framförallt mitt pluggande.

Tror de här kan bli riktigt bra!

Juste! 

I morgon kommer förhoppningsvis kära syster yster hit ;D!

Av Caroline Johansson - 11 januari 2011 11:22

Oh yeah..

Idag börjar min mördar träning, har nämligen ett vad med mamma.. Vi ska gå ner ett ex antal kilo tills mitten på maj och jag ska tamefan klara de så nu återstår galen träning och rätt mat och de ska bli sjukt kul men samtidigt jobbigt. I hope i will fix this. 

---------------------------------------

Aja igår träffade jag min saknade vän felicia ute, så vi tog en promenad och sen vart de hem till mig o kolla på beck levande begravd och jag kan ju säga att jag vart besviken för alla har sagt att den ska vara läskig men de var den ju verkligen inte;o

Dock så var den väldigt bra.

Aja, efter det så vart det bubbeldejt med kudden.

Vi vaknade av min hemska larmklocka vid 10 och så var det dax o kliva upp.

Käkade frukost, klädde på oss och nu är de träning som gäller.. så får vi se vad som händer ikväll.


//Lillen 

Av Caroline Johansson - 11 januari 2011 11:12

Förlåt älskade syster.. jag vet att jag har varit elak och skyllt allt på dig och de är verkligen inte meningen, de är bara de att jag saknar dig och våra övertrötta dagar då vi skrattar åt ingenting och alla tycker att vi är skit jobbiga, Eller våra sjuka ideér och att bara ha dig där. Men du ska veta att jag finns vid din sida och kommer alltid att ställa upp till 1000% på dig, du är min ögonsten och jag älskar dig.. så förlåt!

  


//Lillen

Ovido - Quiz & Flashcards