Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Caroline Johansson - 13 januari 2011 11:20

Idag vaknade jag upp men världens nackont, gick upp o käkade frukost o klädde på mig. Just nu sitter jag bara o nördar vid datorn o lyssnar på när mamma snackar med en massa folk i telefonen o väntar på att syster ska komma så vi kan dricka lite kaffe;D Vid kvart över två ska jag ner till farbror läkaren o kolla upp min nacke så att de inte är nå allvarligt som har hänt o sen kanske de blir lite gym[?].

Ikväll runt 7 tiden kommer min saknade vän David hit o ska slinga mitt hår, hoppas på gudarna att de blir bra. :]

Sen får vi se fall det händer något annat skojj under dagen. 

Skriver nog senare. 


//Lillen

Av Caroline Johansson - 13 januari 2011 10:51

Jisses vart ska man börja?

De finns så många vänner som jag verkligen inte skulle klara mig utan, som gör min vardag och får mig o le. Jag har så sjukt mycket underbara minnen med olika vänner, något jag tycker kan vara ganska kul är o tänka tillbaka o snacka om alla galna saker man har gjort.. De slutar alltid med att man viker sig av allt skratt. 

Sen finns de så sjukt mycket ytliga vänner som man absolut inte kan lita på, vet inte hur många gånger jag har blivit sviken.. o alla falska äckliga rykten folk kan sprida, jag tycker det är sjukt. 

Jag fattar inte varför folk inte spenderar sin tid med folk dom trivs med och älskar o gör saker dom tycker är kul istället för att sitta o snacka skit och sprida massa falska rykten och bråka osv.. 

De här året ska jag i alla fall spendera min tid med mina underbara vänner och bara göra saker som är kul o skapar minnen.. Man vet aldrig hur länge jag blir kvar här men jag tror de är sista året i alla fall, så den tiden ska gå åt alla underbara människor jag känner här i Enköping. 


Jag vet inte vad jag hade gjort utan er, love you guys. <3

- ni vet vilka ni är. 


   //Lillen

Ovido - Quiz & Flashcards