Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Caroline Johansson - 8 januari 2011 21:56

Hade helt bestämt mig för att stanna hemma o kika film osv men dom planerna vart ändrade senare mot kvällen.

Fixade iordning mig och kilade över till gogi där alex,linn,challe och några var.

Där vart det en hel del dricka och senare mot kvällen bar de av till viktor där de också var en hel del folk, jag hade en spårad kväll skulle väl jag säga. 

Gjorde saker som jag egentligen inte skulle göra kanske. 

Haha well well, alla har väl sina spårade kvällar.. right?

Men Jag hade det i alla fall kul. 

I slutet på kvällen så drog jag,Lina och Ella vidare till ett annat ställe, där vart vi dock inte långvariga. Ella o Lina drog tillslut och ett tag efter de så drog jag o .. vidare. Nog om den kvällen nu. 

Har varit helt utslagen idag, helt sjuk huvudverk har jag haft ;o

Vet faktiskt inte riktigt vad de blir till o göra ikväll. Ska man vara hemma eller kanske dra på o göra något ikväll igen?


//Lillen

Ovido - Quiz & Flashcards