Direktlänk till inlägg 17 januari 2011

5. Min syster och hennes graviditet.

Av Caroline Johansson - 17 januari 2011 12:50

ah som dom flesta vet så är det snart dax för min älskade syster och föda. 

Hennes graviditet var oplanerad och visade sig inte förrän de 7;e testet konstigt nog.. Hon va till och med till ungdomsmottagningen och tog ett test men de visade sig vara negativt också. 

De är i alla fall en liten pojk som jag ska bli moster åt, han kommer att få namnet Ricky och är beräknad att komma 11;e mars. 

Dock så har den lilla busen varit påväg ut en gång redan, han hade fixerat sig och Evelina fick värkar så dom fick åka plingpling bilen till uppsala o dra in på BB för att försöka stoppa födseln, Evelina fick ligga med dropp och hade kraftiga vekar men dom lyckades stoppa hela proceduren, Dom gav även Evelina en stor spruta i lårmuskeln så att lilla Rickys lungor skulle utväcklas snabbare ifall han får tanken o komma ut igen.. I alla fall, sen dess har evelina haft kraftiga verkar till och från hela tiden, hon får ingen sömn och hon får kontenueliga sparkar. Vist de är väl skönt o få spakar så man vet att vilden lever men de finns gränser. 

Under hela hennes graviditet så har hon mått dålig till o från, fått sparkar under hela nätterna, haft foglossning osv.. 

Vet inte mer vad jag ska skriva, men ni får gärna fråga om ni undrar nått : ) 

  

  

  

Ska ta en ny bild på hennes mage nu nästa gång vi ses så ni får se vad den växer.

//Lillen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Johansson - 30 november 2011 17:44

Dagen började med snabbfrukost tillsammans med kära mor, sedan bar det av ner till stan där jag var på ett möte. När det var avklarat gick vi o handlade lite o så blev det promenad hem. Väl hemma igen så kom syster förbi på en kopp kaffe med moster...

Av Caroline Johansson - 25 oktober 2011 23:56


    Helt galet förvirrad.. Gör sällskap med kudden istället för o grubbla.   ...

Av Caroline Johansson - 24 oktober 2011 20:17

Jisses, jag har så mycket planer nu på allt och ingenting så jag herregud vi får se hur de blir, tänker då inte avslöja någonting! ;D Oooh, hoppas också jag fått svar på mitt mail också så jag får svar höhö.    Juste ett problem har jag, o de är ...

Av Caroline Johansson - 24 oktober 2011 06:02


Uppe tidigt som tusan.. Dock bara för att jag har så extremt svårt o somna om när jag väl gått upp & what to do om man verkligen är kissenödig..  Nog om de, ska försöka ta mig till västerås för att återförenas med mina saker som har varit ute på äv...

..

Av Caroline Johansson - 20 oktober 2011 14:31


Jaha.. what to say?       Jag låter bilden tala för sig.   / C   ...

Ovido - Quiz & Flashcards