Alla inlägg den 23 november 2010

Av Caroline Johansson - 23 november 2010 21:26

Halloj.

Måste ju verkligen säga att det är världens busväder ute, Håll er inne!

I alla fall, blev hämtad av evelina och billy runt 6 tiden och så bar det av mot örsa, här ute har vi bara tagit det allmänt lugnt.. målat litegranna.. eve o billy har käkat o nu så är det en kaka i ugnen, någon riktigt go kaka bakad av billy.

Ikväll blir det egen poppade popcorn och mirrors 2 ;o.. får se om jag kommer kunna sova inatt haha.

I morgon blir det plugg och kilovis kaffe (a)

Skriver mer i morgon.

     


//Lillen

Av Caroline Johansson - 23 november 2010 16:32

Var nere hos min mentor och pratade om praktiken,skola osv. 

Vi kom fram till att dom ska försöka få in mig på komvux, Där ska jag plugga upp So, bild och alla ämnen i NO. Sen ska jag söka in på omvårdnad ( ja jag kommer få gå med 95;or). Sen ska jag plugga till sjuksköterska och bli ambulansförare! :]

Inge grymt då?

dock så jävla mycket plugg men de är det värt!


   //Lillen

Av Caroline Johansson - 23 november 2010 15:49

Blir så jävla glad av musik så de är sjukt! :D


  

Av Caroline Johansson - 23 november 2010 14:54

Tjenare! 

Vaknade upp hos farmor, käkade lite frukost och tog en promenad hem.

Hann inte mer än hem och byta om sen for vi iväg till västerås med mormor & morfar. Gick runt lite på rusta o på maxi o handlade lite granna. 

Nu har jag o mamma i alla fall käkat lite, så nu återstår det bara att man blir hämtad av evelina och billy för lite äventyr och så blir det nog sova ute i örsa med dom. 

Tänkte plugga lite teori med evelina i morgon och så finns det massor o prata om, så det ska bli trevligt:) Juste fick en pälsmössa av mormor idag och en jacka av farmor igår,Love it!


ååh, finns för mycket förvirrningar nu alltså.. Hoppas allt löser sig.


  

//Lillen

Ovido - Quiz & Flashcards