Alla inlägg den 14 november 2010

Av Caroline Johansson - 14 november 2010 12:12

MÖR!

Igår vaknade jag upp med världens bästa humör, åt frukost och sa hejdå till mamma o pappa. Efter det så satt jag bara vid datorn och humöret började sjunka.. hade så sjukt tråkigt. Då skrev min älskade vän Linn och frågade om jag ville med till nån fest och bättre de än o bara sitta hemma o tråka, så linn kom hit och vi började fixa oss och dricka lite. Gick iväg och hade en jätte trevlig kväll med massor av sång och dans! Runt 1 blev det hemgång då vi åt lite granna och sen blev de sängdags. 


Idag gick jag upp vid 10 och käkade och nu blir de film för hela slanten. 

Förhoppningsvis kommer Evelina,Billy och Fox hit så jag slipper sova själv. 

Juste börjar ju praktisera i morgon också, de ska bli spännande. 


//Lillen

Ovido - Quiz & Flashcards