Alla inlägg den 4 november 2010

Av Caroline Johansson - 4 november 2010 14:36

Morsningkorsning!


Jag hade världens konstigaste dröm imorse, jag drömde att Ricky kom ut och vägde 30 kg! hahaha, kan kunde inte ens hålla han. De sjuka är att jag vaknade upp med träningsverk i armarna? lite sjukt kanske..

Som vanligt kom Fox upp på morgonkvisten i sängen, myspys! vi tog sovmorgon kanske lite för länge men vad gör det ibland?

Juste, haha Fox har kommit i ett års kris, tror jag. Det verkar som det iaf, hon busar mer än någonsin och är bara allmänt muppig, men det är gulligt:)

Har börjat råplugga teorin nu, inte världens roligaste kanske, men ska snart skriva upp så jag måstemåstemåste plugga intensivt nu:( Förhoppningsvis så får jag godkänt, men det är så mycket skyltar och grejer, men jag kanske har turen med mig för en gång skull :D  Nej nu blir de till och gå ut med foxan.

PUSS!


                                   // Eve The Boppers

Ovido - Quiz & Flashcards