Alla inlägg den 19 november 2010

Av Caroline Johansson - 19 november 2010 10:59

Jag menar inte att vara sur eller så, men jag saknar verkligen dig! Jag saknar som de va förrut, alla våra crazy nights och alla våra övertrötta dagar då vi bara kunde garva åt ingenting. Jag saknar att vi alltid hade varandra och sa allt till varandra och jag tackar gudarna för att jag haft dig på alla tråkiga julaftons, men inte detta år. Men de är väl såhär allting kommer förbli, man växer väl ifrån varandra. Du har din egna familj nu och de är väl bara för mig och acceptera läget och vänja mig. 
Men en sak kommer aldrig förändras; Du är min livsglöd och jag kommer aldrig sluta älska dig Evelina Johansson Vaara<3 

  

Av Caroline Johansson - 19 november 2010 10:13

..tryckte igenom mina töjningar idag, fick nå jädrans ryck skulle väl inte direkt kalla de ovanligt men men.


Idag blir de förhoppningsvis Västerås en sväng med mormor,morfar och mamma:] 

Runt 3 så blir det gymmet med lina och mot kvällsningen så kommer hanna & david o umgås med oss, får se vad vi hittar på för tokheter, blir nog film mys ;]


Btw, är ledig från praktiken idag.. Så jädrans skönt och få sova ut lite!

Juste, ska inom kort tatuera mig igen också ;D 

  


Men men skriver nog senare!

//Lillen

Ovido - Quiz & Flashcards