Alla inlägg den 8 november 2010

Av Caroline Johansson - 8 november 2010 21:06

Tjenare! 

Tänkte berätta vad jag har haft för mig i helgen. 

Fredag; Var på stan o shoppade lite nya grejjor med mami. Efter det så åkte jag och Lina till Västerhaninge och tog det allmänt lugnt dock så har jag nog inte skrattat så mycket på VÄLDIGT länge! 

Lördagen; Började lugnt men efter ett tag bestämde vi oss för att dricka och de gjorde vi också. Lina kollade runt lite vad som hände och de blev beslut om att vi skulle bowla med grabbar. De slutade med att jag och Lina + 14 andra killar bowlade, jag och lina var väl inte världens bästa men kul var det! Efter bowlingen så blev de lite tjorv men de löste sig och vi hamnade uppe hos kevin där det blev lite dricka osv, väldigt trevligt! Lina kom sedan på att vi kanske skulle hålla koll på tåget hem, men i samma veva så kom de fram att vi hade missat sista så vi fick försöka hålla oss pigga osv till 5 tåget. De slutade med att jag somnade i linas knä och pratade i sömnen i väntan på tåget. Haha gud så de kan gå. 

Söndagen; Vaknade skapligt sent, käkade kebab och kollade på tv och sen beslutade jag och lina att vi skulle ta 19.40 tåget hem. Det var väl ca 1 timme kvar tills dess då och den timmen gick verkligen fort kan jag lova, så fort att vi missade de tåget och fick ta 10 över tåget, men lung inte nog med de.. Vi missade bussen från bålsta och fick vänta i bålsta ca 1 timme.. Nej fyfan de här med o passa tåg och bussar är inte våran grej, vi skulle nog inte passa som stockholmsbor.


Kan ju säga att jag har nog inte haft såhär roligt på väldigt länge! 

Jag älskar dig Lina!


//Lillen

Ovido - Quiz & Flashcards