Alla inlägg den 9 november 2010

Av Caroline Johansson - 9 november 2010 14:04

Halloj.

Idag vaknade jag av att kära mamma kom ner och väckte mig och berättade att de var frukost och jag gick motvilligt upp och åt. 

Efter frukosten vart jag pigg som en ärta så de blev till att gå ner o klä på sig och bege sig ut i snökaoset med mamma. De blev en promenad till intersport där jag köpte en träningströja och ett par tränings leggings. Efter det så blev det en sväng förbi skolan där jag fick ett jätte bra erbjudande om en praktik plats så jag hoppas att jag får den, ser verkligen fram emot de. Praktik 5 dagar i veckan vore perfekt, komma in i nya rutiner skulle verkligen göra gott. 

Efter skolan gick vi förbi det nya gymmet och fixade så att jag ska börja träna där. 

Ska fixa så att jag trivs i min kropp hade jag tänkt, de vore ju inte fel va;D?

Nog om de men de känns verkligen som att allt börjar ordna upp sig nu! 




// Lillen

Ovido - Quiz & Flashcards