Alla inlägg den 17 november 2010

Av Caroline Johansson - 17 november 2010 12:53

                                         Hellu :)

Min morgon började med kaos! jag sover väldigt länge på morgonen för att jag sover inget på nätterna för att lilla Ricky har sin karateträning då eller något så jag blir utvilad oftas vid tolv. Men nejdå nu började Fox gnälla och de gör hon aldrig så jag palla mig upp i sängen, då får jag världens hugg i magen, typ som om jag håller på att gå av på mitten! men hällde upp maten och bytte vatten så kommer hon in på toa och spyr! Stackarn. Inte världens bästa timing, jag var så sjukt trött, gick runt i lägenheten som en zombie! Blev en liten powernap till sen gick vi ut i skogen och busade. Jag blev skit glad, trodde de började snöa, men icke! det var frost som blåste runt! vilken besvikelse ;/

Idag blir det plugg somvanligt och pyssla runt lite här :)

// Eve The Boppers

Ovido - Quiz & Flashcards