Alla inlägg den 11 november 2010

Av Caroline Johansson - 11 november 2010 17:22

  ..Jag fick praktikplatsen, så idag kom saman förbi så skrev vi på lite papper och så åkte vi iväg och köpte jobb kläder! Så jag börjar på måndag :D

Efter det så blev de en sväng förbi skolan där jag träffade älskade Amalia:] 

Blev en iskall promenad hem efter det, där kära mamma och evelina va så vi fixa i ordning kaffe och satt o småpratade om allt möjligt, Alltid lika trevligt!

Nu i alla fall så sitter jag bara hemma och väntar på att pappa kommer hem så vi ska käka middag och sen kanske de blir en åktur ur Enköping, men de får vi se!


Bjuder på en bild från sommaren 09!

//Lillen 

Av Caroline Johansson - 11 november 2010 13:13

Tjolahopp! :)

Vaknade upp imorse och bådde piss, hela rummet snurra runt som aldrig förr! Bra start på morgonen.. menmen det gick över. Blev en mysfrukost och en massa goda nyheter, dagen kunde inte bli bättre faktiskt!
Gick till skogen med lill tjejen, har aldrig sett någon bli så glad i snö som Fox, var man på dåligt humör så var man inte de länge till.. synd bara att snön blivit så hård.
Sitter här och laddar ner Pretty woman fick sånt sug av att se en gammal film så blev tvungen. Får se hur långt jag hinner kolla, ska gå ut och träffa min kära mamma, se om man hittar lite jul grejor :D

Juste sen ikväll ska jag lägga upp bild på våra pepparkakor vi gjorde, skit coola dock brända  men det gör inget ;D


// Eve The Boppers

Ovido - Quiz & Flashcards