Alla inlägg under augusti 2010

Av Caroline Johansson - 24 augusti 2010 16:16

Hallo!


Kan ju börja med och säga att jag hade det underbart på kryssningen, var riktigt roligt! På lördagen så satt vi några st och drack på en båt de var också trevligt:)


Nog om helgen nu! 
Idag vaknade jag upp hos lina och åkte med hennes mamma och julia in till stan där de va världens oväder! Inte direkt kul att man var hemma själv när de va som värst!


Men men, nu sitter jag bara hemma och försöker klura ut vad jag ska hitta på idag.

Vi  får se va de blir!


/Lillen 

Av Caroline Johansson - 20 augusti 2010 13:11

Äntligen är det fredag vilket innebär kryssning för min och linas del! 

Ska bli så grymt kul ikväll,ja menar när jag och lina väl är igång så vet man fan inte hur kvällen blir ;D 

Är taggad till 1000! 


Tjingeling ha de king!


/Lillen

Av Caroline Johansson - 19 augusti 2010 11:47

Jahaja.. då va de bara o knata ner till skolan snart då för att ha möte, får se hur de går då. Efter de blir de till o träffa bella en stund och sen ta en promenad hem. 

Senare kommer Lina till mig för att sova över och så på fredag smäller de ;D Ska bli så kul! 


Skriver kanske senare! SE YOU


/Lillen

Av Caroline Johansson - 18 augusti 2010 10:50

Äntligen tror jag att jag vet vad jag ska ha på mig på fredag.. Nu fattas bara spets leggins! Sen kommer min party outfit bli snygg som få ;] 


Ska även toppa mig idag troligtvis, ska bli skönt o bli av med alla slitna toppar.. så håret kan växa! :} 


åh pricken över i;et är att jag är på TOPPEN humör ;D 



/Lillen

Av Caroline Johansson - 18 augusti 2010 10:11

Tjilevippen!


Idag vaknade jag som igår.. av att mamma kom och väckte mig och fråga om vi skulle äta frukost tillsammans och de är klart man gör de! 

Klev upp och prövade en outfit som jag hade funderat på i sängen inför fredag.. Man vill ju va snygg när man ska iväg! vi får se hur de blir med de där. 


Well.. Idag blir de en promenad till stan med mamma för att byta ett par gå skor som var för stora och kanske kolla om man  hittar nå fint tills fredag (a)

Sen blir de till och ut o köra? sen gå på en promenad och sedan förbi Sara :)


Skriver senare kanske?


/Lillen

Av Caroline Johansson - 17 augusti 2010 15:47

Tjenare tjenare!


Igår var jag, Zebban & Lina ute i Ängsö! Har nog aldrig varit där när de har varit så mycket folk där;o De va typ 7 andra fulla bilar.. Vart as skrömd av några andra killar som va där och gömde sig.. pga av att dom skulle skrämma tjejorna som dom var med. Efter de tog vi oss ett varv runt slottet och åkte hem. 

När vi kom in till stan åkte vi en sväng till statoil och sen hem hit för att kolla lite spök videos på youtube osv.. ( de finns riktigt mycket sjuka videos ) 

I morse vaknade jag av att mamma kom in o sa att Astrid behövde gå ut och gå, så de va bara till att klä på sig, gå upp o dricka en shake och sen ut och gå! ( de va riktigt skönt)  Gick även förbi Evelina och Billy en sväng och pratade lite! ( pratade om alla spökligheter som hänt på borgvattnets prästgård.. Vi vart as sugna på att dra dit ;p Vi får väl se om vi kommer dig eller inte ;p 

Nog om de.. Nu ska jag nog bara sitta här o nörda eller nää ut o ta en cigg först sen nörda. ;D 


Se you! 

  


/ Lillen 

Av Caroline Johansson - 16 augusti 2010 20:10

Tjena!


Vaknade upp ute hos min babe Lina! Gjorde inprencip ingenting. Vid halv 5 kom pappa och plockade upp mig då jag åkte hem för att byta om sen direkt till Evelina för att hämta Astrid, så nu ska jag ha henne ett tag! Efter de så gick vi hem till Sara & Emanuel och pratade lite:) Gick hem när lillen skulle lägga sig så nu väntar jag på att Zebban ska komma så vi kan åka och hämta Lina och sen ut till Ängsö ^ haha!


Skriver mer i morgon! SEE YOU


/Lillen

Av Caroline Johansson - 13 augusti 2010 13:38

Säger bara en sak; i morgon är jag bakis för idag är jag ... FULL!



/Lillen

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards