Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Caroline Johansson - 3 augusti 2010 22:17

Nu är jag riktigt les på att bara sitta hemma.. 

- Vakna sent bara för att få dagarna att gå lite mer.

- Försöka komma på vad man ska göra som får dagen att gå utan att lyckas. 

- Bo hemma.

- Inte ha ett jobb. 

- Vara tjock. 

- Vara singel. 

- Bo i Enköping.

- Inte ha några pengar.

- att inte vara 18.


Nej som sagt.. Jag vill flytta hemifrån, helst med någon kompis som man trivs med. Jag vill ha ett jobb så jag tjänar mina egna pengar och kan göra de jag vill med dom utan att någon säger något. Jag säger inte att de är något fel på att bo hemma nu men jag vill liksom ha mitt eget. 

De där med att vara tjock är ju självförvållat och jag håller faktiskt på att bli smal så de löser sig. Vara singel känns de som att jag kommer vara tills jag flyttar från stan. Att inte vara 18 suger!


Hoppas verkligen att norge planen kommer att bli av!


   / Lillen

Av Caroline Johansson - 3 augusti 2010 20:52

Tisdagens händelser bestod av lång sovmorgon pga att jag inte kunde somna i tid igår. Vid circus 1 tiden kom syster yster och fox hit.. så vi slog igång tv;en o kollade på sex and the city 2! Faktiskt så trode jag att den skulle vara dåligare en va de va så de va fakiskt ganska kul o kolla på den!

Efter den så kände vi att vi ville hitta på någonting så vi tog med oss fox och gick till Sara och Emanuel o drack kaffe, snackade och kola på när Emanuel busade! Riktigt trevligt!


Nu sitter vi hemma på Tullgatan o kollar på tv;en med mamma!


På Fredag kväll drar jag, mamma o pappa ner till göterborg, där stannar vi till på söndag då vi drar vidare till helsingborg o strosar runt.. kanske tar en tripp över till danmark. På vägen hem drar vi en sväng förbi Ullared, får se om man hittar något kul där!


Well well, se you! / Lillen

Av Caroline Johansson - 3 augusti 2010 01:31

God natt !


/Lillen

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards