Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av Caroline Johansson - 5 augusti 2010 21:07

halloj halloj :]


Har haft en kanon/super/grym dag i västerås idag!

Hittade en väldigt massa fina saker!

Bla; Långtröja,två tjock tröjor,linne,två skor,kjol,korsett osv :)

Kom hem vid ca halv 4 tiden då vi testade alla kläder och allt nytt en gång till sen bar de av mot snyggingen sara och lill skrutten emanuel, vi hade de väldigt trevligt! efter någon timme började vi dra oss hem till Tullgatan för att laga mat och då hade vi trevligt besök av farmor:)


Känner mig hur seg och trött som hellst nu så de här blir nog sista inlägget för idag! Lina kommer i alla fall hit och ska bo till på onsdag, kanon kul! ;D


Juste! i morgon blir de tema fest hos sara;D

Man ska klä ut sig till något som börjar på F.. Tror det kommer bli jätte roligt! :)


// Lillen

Av Caroline Johansson - 5 augusti 2010 08:59

Good morning sunshine!


Vaknade upp med min pudding maria!

gick upp och åt frukost och ner o fixade, kramade henne hejdå och önskade henne en rolig dag i skolan hahaha!

Idag ska pappa till västerås och jobba lite, så då tänkte jag varför inte åka med och ha en mysig dag i västerås stad jag mamma och evelina? Ni vet gå runt på stan o kolla bara vi tjejer o äta lunch tillsammans osv, As mysigt:)!


Sen tror jag de blir en promenad med underbara sara ;D


Hörs sen/ Lillen

Av Caroline Johansson - 5 augusti 2010 00:19

Började med att jag städade lite i förådet med mami.
Efter de så åkte jag iväg med papi för att göra han sällskap när han höll på att slänga skräp osv. Sedan tog jag en promenad till sara för att prata o dricka kaffe, så trevligt så! :) Kände att magen började kurra så tog en rask promenad hem o drack en neutrulett (stavningen). Efter det kom maria hit så nu sitter vi o pratar om allt och ingenting o kollar på " wildboyz " dom är fan helt jävla sjuka!


Blev en kortfattning och ett boooring inlägg men känner inte att jag orkar vara så mycket roligare idag, så jag säger GOD NATT ;D


/Lillen

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards