Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Caroline Johansson - 25 augusti 2010 19:23

Tjenare tjenare!


Sitter vid datorn hos Billy och Syrran o väntar på att dom ska komma tillbaka från affären så vi kan slå igång en bra(förhoppningsvis)film och äta grönsaker med dipp, myspys! Det blev heller ingen tatuerings tid i morgon pga allt krongel osv så skjuter upp de lite.. Har väntat på den tatueringen i 3 år nu så de skadar inte mig o vänta lite till ;p haha..


Jaja, blir nog kvar här över natten så skriver i morgon! Se yaah bitches ;p


/Lillen

Av Caroline Johansson - 25 augusti 2010 08:47

Tjenis!


Idag har de varit en riktig hurtbulle morgon för min del!

Var ute och gick i ca 40 min och sedan gick jag till the boppers för att väcka henne! Hon vart livrädd o trode att någon hade kollat upp att hon var hemma själv o skulle göra henne nå illa;p Medans hon åt frukost så gick jag ut med fox!


Så nu blir de skräckis med syster! MYS


Skriver senare.. See you!


/Lillen

Av Caroline Johansson - 25 augusti 2010 06:54

Tjelivippen!


Idag vaknade jag kvart över 5 helt av mig själv och va oerhört pigg men försökte somna om pga av klockan var så lite ännu, lyckas somna om i en kvart för jag vaknar upp av att jag skrämmer mig själv.. ;o haha så jag kände att ne nu jäklar går jag upp och äter frukost me mamma o pappa innan dom drar till jobbet och de gjorde jag också! 


Just nu håller jag på att ladda trådlösa hörlurar så jag kan ut och gå en timme :)!

Efter det blir de nog att gå raka vägen upp till farmor för en födelsedagsfika, Trevligt! Eller man kanske ska gå förbi Eve the boppers och väcka henne och ta me henne till våran kära farmor? vi får se hur de blir :) 


Senare tror jag att lina kommer o träffar mig ett tag, hoppas på de! Annars har jag ingen aning om vad jag ska göra;P 


Bjuder på en bild av mig från kryssningen ialla fall.. 

  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards