Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Caroline Johansson - 2 augusti 2010 18:40

Okej nu ska de bli ordning på torpet!


Jag har ändå ingenting speciellt för mig på dagarna så jag kan fortsätta blogga!


Så..i morse vaknade jag upp med att få en svans slagen i ansiktet och insåg att jag inte var hemma.. hade totalt glömt att jag sov hos syster yster och billy! Försökte somna om men kom på att jag ska ju försöka komma upp i tid,äta nyttigt och röra på mig.. så jag tog tag i alla mina kläder klädde på mig för att ta min lilla älskling fox hem till tullgatan. Väl hemma så åt jag frukost o tog en promenad me foxan sen åkte jag iväg till västerås med mamma, morfar och mormor! Fick även några tröjor där, tack för det mami! :) Väl hemma så gick jag direkt med fox hem till eve& billy för att ge lill snuttan mat, tog dirket en rask promenad hem efter det för att fixa ägg,bacon och sallad till mig!

Nu har jag kollat på en as dålig film [ my new dauther ] med mamma men men snart så kommer zebban in till stan då ska vi ta o fiffla lite med hans frilla och så blir de till o träffa maria o reese en stund.. sen får vi se vad som händer o sker ;D!


See you! / Lillen

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards