Direktlänk till inlägg 15 februari 2010

Kanske kanske inte?

Av Caroline Johansson - 15 februari 2010 22:28

MoijMoij!  


I fredags blev det västerås på dagen med Bella, hon köpte dom rosaste brallorna jag har sett i hela mitt liv ( teckisar) men dom var sjukt snygga i alla fall.

Inte nog med de, såklart så säger hon o jag nått riktigt opassande. Vi sitter däruppe i vänthallen och jag tänkte inte på att det var en somalie som satt breve mig, så kolla jag ner på enköpingståget och jag kollade ju på alla jackar så sa jag fan va alla är svarta, och då slog de mig precis att hon var somalie som satt där så hon kolla på mig jag ba aa men jag menade jackor så säger bella " ja men inte bara jackor kolla" haha tjejen blev så arg att hon gick därifrån. Stackarn, menmen man kan inte tänka på allt.

Efter blev de avskedsfest för Lillen, blev ju sådär sjukt kul med twister menmen.

Lördagen spenderades halv dött på Carros rum men julia sen bar vi iväg med johan o Zebban till Fia Wagerlind och stannade hela natten, sjukt kul hade vi. Hahah fia körde bakåtkullebytta och sedan rev ner hennes galler;) 

Alla Fjärtans Dag spenderades med Julia carro zebban o Johan, myspys!

Idag klev jag upp sex gick på möten sen blev de film maraton, Zebban döck förbi han hade rymt lite från sjukan:)

Juste, kanske ska jobba i Finland i tio månader sen börja med skolan igen :D

Menmen, nu blir de chilla i sängen!

// The boppers

 
 
Ingen bild

pullan!

15 februari 2010 22:52

du din lilla fisk du ska ingen stans ! ni kan ju inte lämna mig här helt ensam :( caroline sa först att hon skulle åka och det kan jag inte göra så mkt åt för hon ska lixom dra nästa vecka och allt är redanbestämmt men för i helvete du har inte bestämmt nått än och då bestämmer jag åt dig du ska ingen stans din lilla loppa ! jag kommer ju inte överleva om jag inte har någon av systrarna johansson :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Johansson - 30 november 2011 17:44

Dagen började med snabbfrukost tillsammans med kära mor, sedan bar det av ner till stan där jag var på ett möte. När det var avklarat gick vi o handlade lite o så blev det promenad hem. Väl hemma igen så kom syster förbi på en kopp kaffe med moster...

Av Caroline Johansson - 25 oktober 2011 23:56


    Helt galet förvirrad.. Gör sällskap med kudden istället för o grubbla.   ...

Av Caroline Johansson - 24 oktober 2011 20:17

Jisses, jag har så mycket planer nu på allt och ingenting så jag herregud vi får se hur de blir, tänker då inte avslöja någonting! ;D Oooh, hoppas också jag fått svar på mitt mail också så jag får svar höhö.    Juste ett problem har jag, o de är ...

Av Caroline Johansson - 24 oktober 2011 06:02


Uppe tidigt som tusan.. Dock bara för att jag har så extremt svårt o somna om när jag väl gått upp & what to do om man verkligen är kissenödig..  Nog om de, ska försöka ta mig till västerås för att återförenas med mina saker som har varit ute på äv...

..

Av Caroline Johansson - 20 oktober 2011 14:31


Jaha.. what to say?       Jag låter bilden tala för sig.   / C   ...

Ovido - Quiz & Flashcards