Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Caroline Johansson - 12 februari 2010 15:40

Jaha kul, då va jag redan klar inför kvällen.. Sällan jag ska va klar såhär tidigt;o

Fast o andra sidan så kanske de är bra ;D?


Ni ska se hur jag ser ut haha, kan ju faktiskt bjuda på en bild så får ni se ni som inte ska hit!


 


/Lillen

Av Caroline Johansson - 12 februari 2010 14:00

Tjenare Tjenare!


Jahaja då har man precis prövat kvällens outfit, haha!

Mitt yrke ska vara " hora ", alltså ska jag ha ; Korsett, Kjol, Nylonstrumpbyxor, halsband, lockigt hår och läppstift ;]

Ska nänmligen ha avskedsfest ikväll..

ska blir riktigt kul faktiskt! länge sen jag träffade alla mina favoriter samtidigt :)


This night is gonna be the greatest night for long!


/Lillen

Av Caroline Johansson - 12 februari 2010 11:14

God morgon allihoppa!

Inatt sov bella hos mig och man kan ju säga att hon har ju inte direkt snackat lite i sömnen ;p well well, nu blir de väl till o gå upp o käka frukost.

Efter de ska bella och Evelina åka iväg till Västerås och kolla runt lite :)

Så jag ska väl ta o fixa ordning lite här hemma tills jag får besök!


Skriver mer sen !


Puss / Lillen

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards