Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Caroline Johansson - 10 februari 2010 19:02

MoijMoij


Var otroligt pigg när jag vaknade imorse dock inte eftr jag la mig i min systers säng och började på en bok "en plats i solen" av Liza Marklung. Blev sjukt trött och höll på att komma försent. Boken var värligt bra men a mordnar är mordnar ;p

När man kommer upp till stationen så är de fullt med folk inne i vänthallen, jag trodde de var för att dom skulle med bussen men icke då har dom två tidigare tågen blivit inställda så alla ska med mitt tåg :o

Det är nog den bästa starten man kan ha på morgonen! sitta i en trapp med en massa människor i fejjan! wiiihooo!

Somvanligt på onsdagar är jag på båten tur att jag har Omar Ben och johan ni gör mina onsdagar. Helt sjuka är dom, Idag lekte dom poliser och täckte varandra o sprang rund med "vapen" Johan hoppade på ett bord så han såg ut som en valross ungefär haha.

Ja men idag då så har jag fått checkat alla flutvästar så lampor o visselpipor fanns där och sånt( Svin kallt ute) men de gick typ rätt fort ändå. Efter de fick man gå ner o hjälpa Patrik o Johan med överlevnadsdräckterna, det var ju inge kul alls! sjukt segt o allla jälka dräcker är ju sönder eller fattas något så vi kommer få hålla på med de nästa onsdag med:o

Fick samtal Från min vän Frida som skulle med sitt tåg hem idag och hon sa de att tågen var inställda och försenade då också. Känns som man vill skjuta sig i huvudet eller nått då.

Både jag och min käre vän Johan somnade direkt på tåget o vaknade upp i bålsta, skönast på hela dagen!

menmen, nu ska jag vara social med min syster o städa upp i rummet tills imorgon när familjen kommer på besök:)


Heipa :}

/ Eve the boppers

;D

Av Caroline Johansson - 10 februari 2010 16:03

Okej nu är alla sysslor gjorda så vad händer nu ;o?


Hade en dejavu dröm inatt..eller om de är så de heter (a)

Men ni vet när man drömmer om något som man har drömt om förrut, De händer mig flera gånger och de är inte bara en dröm som de blir så på.. har en mardröm som de brukar bli så ;o


Kan ju berätta lite;

De handlar om en tant som är sjukt smal och hon dyker upp överallt, alltså tänk er eran mardröms tant.. så är hon. sjuka tanten kommer man inte ifrån, hon är sån där som har krokig rygg och går böjd.. haha nu börjar de låta komiskt men de är sant den är faktiskt läskig haha, vet ni mer vad hon gjorde? Hon gav mig en rå lök med smält ost på.. hur äckligt är inte de då ;o? 


Har faktiskt en till som är jävligt obehaglig och drömma för jag är medveten om att de hela är en dröm, men jag kan inte vakna och jag blir jagad av massa tokiga människor, så ser jag mig själv ställa mig i mitten av ett köpcentrum och verkligen försöker öppna ögonen men de går inte.. USCH HEMSKA DRÖM!


Varför drömmer man mardrömmar?

Har ni någon dröm som ni har drömt flera gånger?


För er som gillar och ta reda på vad era drömmar betyder kan gå in här ;

http://bloggbruden.wordpress.com/dromtydning/

Av Caroline Johansson - 10 februari 2010 14:40

 


Nu undrar ni säkert varför vi gjorde ett blogg byte?

Svar; För att den bloggen vi hade innan själva sidan söög, de gick inte o kolla kommentarer eller besökare osv.


Well Well nu kör vi på en nystart igen då;D


Min dag hittills!

- Städat & dammat rummet och toaletten

- fixat nya bloggen och lyssnat musik


Ska göra!

- Laga tacos tills ikväll

- kanske kolla på nå bra på Tv;en?


Btw, va de någon som kollade på vinterspelen igår? isf va de bra?

Missade tyvärr de pga att vi va ett gäng till bålsta och åkte skidor och snowboard.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards