Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Caroline Johansson - 14 februari 2010 22:45

Tjenare Tjenare!


Som sagt det vart lite ändrade planer.. Vart ingen middag ute utan de vart de hemma istället, Men de är ju trevligt det också:)

Efter det så kom zebban och kits o plockade upp mig o eve, de bar av åt misto uno där dom käkade, sen åkte gasen i botten mot skogsbovägen där julia bor, vi plockade upp henne och åkte ut till lina o pratade lite granna, Man kan ju i alla fall säga att Linas syster har världens sötaste hund!:)

Nu har jag och ev i alla fall precis kommit hem så vi ska väl lägga oss och kolla på film sen blir de sova skulle jag tro.


Hoppas alla har haft en bra alla <3-dag!


Puss Puss / Lillen

Av Caroline Johansson - 14 februari 2010 15:51

Tänkte bara lägga till att min alla hjärtans dag kommer tillbringas med några tjejer ute på resturang, ska bli jätte mysigt! :)



Ha en bra alla  -dag ! 




  / Lillen

Av Caroline Johansson - 14 februari 2010 15:42

Hej allihoppa! :)

Min dag igår va till en början väldigt seeg, låg och latade i sängen fram tills kl 8 på kvällen då jag började laga kycklingwook (y)

Efter de så åkte jag och zebastian ut till fj-100 för att hämta någon och påvägen plockade vi med oss nina in till stan.

När vi hade släppt av alla så åkte vi hem till fia där de va massa trevligt folk.

Efter en stund så började vi alla dricka och de slutade med att man somnade där också ;p


Idag; kom med julia från fia vid halv 12? då vi bestämde oss för att ta en "powernap"

som vart väldigt lång! Vaknade upp igen vid 15.11 då pappa sa att vi inte skulle köra "struts stilen" haha! så nu har jag la inte gjort så mycket, ätit lite chips bara^^


Puss / Lillen

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards