Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Caroline Johansson - 21 februari 2010 12:36

Tjo hopp pille snopp!:)


Tänkte berätta lite om gårdagen men jag vet faktiskt inte riktigt vart jag ska börja.

Men de började väll med en åktur till Grillby för att kolla på en innebandy match med korre,philip,patrik and the two sisters. Efter det så bar de av hemåt då vi åt pizza sen kom de lite folk hit och vi hade ingen aning om vad vi skulle göra, de hade tydligen ingen. Tillslut åkte kits och julia iväg och kom inte tillbaka. Då var de bara maria, reese och vi kvar så vi började dricka öl sen gick de utför! Senare kom patrik hit och gjorde oss sällskap likaså korre fast han stannade inte länge pga fylletjaffs..

Då gick Patrik och mötte upp Philip och jag o Maria ner till stan för att köpa cigg men de va väldigt stängt så vi gick upp till statoil som två isbitar och sen bar det hemåt.

Väl hemma så fick jag veta att korre hade hittat tillbaka men ingen korre eller evelina va i rummet så jag gick upp, då ser man två fylleskallar stå och bre mackor med 4kg ost på, där uppe vart de lite skämt och sen så drog vi ner och skulle lägga oss men då insåg jag och maria att patrik hade ockuperat min säng så jag gav evelina ett uppdarg nämligen att väcka patrik, de gjorde hon genom att stå och slå kuddar, sula snosdosa och drämma en astma sprej i bakhuvudet tillslut vaknade han med ett mindre glatt humör och la sig i soffan. Tillslut somnade alla!


Kan ju säga till er som inte var med att de här var den korta versionen av de hela.


/ The bopper & Lillen

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards