Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Caroline Johansson - 22 februari 2010 11:22

Hej hopp!


Kul att  man har sovit mycket i natt.. vaknade upp med världens panik, de ända jag kunde tänka på var att; SHIT!, jag åker fan i morgon;o!

De va ingen ide att ens försöka somna om för kände direkt att de va en omöjlighet.

Så jag gick upp och käkade frukost med sis och sen ner och packade de sista, Känns som att den senaste tiden har sprngit iväg, de har i alla fall gått sjukt fort;o!


De som i alla fall är de bästa är att jag slipper våra -25 grader och kommer till schweiz där de är +5-6 grader och våren kommer snabbare där, ska bli underbart!

Hoppas bara att jag inte kommer längta hem aldelens för mycket.


Skriver kanske lite senare för nu ska jag upp och göra lunch med mamma<3


Puss / Lillen

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards