Alla inlägg under december 2010

Av Caroline Johansson - 10 december 2010 00:05

..På en dag.

Mamma kom ner och väckte mig runt 9, klev upp och käkade frukost med henne.. en lång frukost vart de, en rolig sådan också! 

Gick ner för att fixa till mig litegranna och såg att jag hade ett missat samtal från herr zebastian, så jag ringde upp och kollade fall de va något speciellt.. och herrn frågade om jag kunde åka med till Kramfors som sällskap. (För er som inte vet så var de Ca;50 mil till kramfors), snäll som jag är säger jag självfallet ja. Så de vart till o gå upp o slänga i hårfärgen i mammas hår och sen bar de av uppåt i landet. Kan ju personligen tycka att dom har skyltat otroligt dåligt uppåt men vi hittade i alla fall. Väl framme i nyland så tog de max 5 minuter och lasta av leveransen och så var de bara o vända o åka hemåt, men men vi hade de ändå bra.. stannade på donken o käkade lite så då fick vi lite ny energi så :]

Kom hem runt 11 så nu blir de väl till och sussa.


I morgon får vi se fall de bär av ut till örsa hem till pekke eller fall jag blir kvar hemma o kollar film.

På lördag dag blir de pulkaåkning och kanske träffa älskade josephine! 

Söndag blir en lugn sådan!


// Lillen

Av Caroline Johansson - 8 december 2010 16:38

Hoppsan.. nu har de blivit slarv med bloggen igen, sorry!


Whatever, Har dragit på mig en jobbig förkylning som gör att jag knappt kan svälja och känner mig febrig.. 

Idag vaknade jag upp o krekulera.. somnade om och vaknade inte försen kl 2 då jag o julia gick upp för att käka frukost.. sen dess har jag bara legat i soffan o kollat lite på bartenderskolan och kollat runt på internet o lyssnat på skön musik. 

Känner mig hel sänkt! Vill ha nå super piller som gör mig frisk direkt! Opererade liksom bort halsmandlarna för att jag åkte på för mycket halsont och de skulle hjälpa om jag tog bort dom men jag säger bara, IN MY ASS att de hjälpte!

Aja, ringde käraste syster o kollade hur de gick på ultraljudet osv, och de gicck kanon, allt ser jätte bra ut. lilla ricky har lika långa armar,ben och allt, så har han börjat fått hår :D ååh jag längtar tills han kommer ut till världen! 

Well well.. i morgon ska jag köra på en stor städning i rummet och sen ska jag nog vara hemma med mamma o bara mysa med te osv så jag blir frisk eller kanske gå hem till syster yster och umgås med henne bara.. aa i vilket fall som hellst så ska jag ta de lugnt :)


Aa.. Skriver kanske senare! om inte så skriver jag i morgon! 

  

Bjuder på en bild från förra året.


//Lillen

Av Caroline Johansson - 4 december 2010 00:26

Tjenare!

Vaknade upp i morse med min älskade Julia, käkade frukost och drog ut till anna ute på landet, vägen dit var dock så sjukt rolig! Evelina övningskörde och jag har nog inte skattat så mycket spå väldigt länge! Men men, väl ut på landet så gick vi en promenad i all snö med hundarna och så blev de lite kaffe o massa pappersarbete ;o!

Runt 4 åkte vi in till stan igen för att duscha osv, Efter det bar de av mot stäket för att käka lite donken, när vi var mätta o belåtna så bar de vidare mot heroncity där kollade vi på Jackass 3D och ja de var en rolig film och 3D funkade bra på den men man kan ju inte säga att man inte blev spyfärdig vid ett ex anta tillfällen men men, de tillhör ju dom så ;p 

Kom i alla fall hem runt halv 12 och då bar de av med bror till nån lokal för att plocka upp morfar som hade vart på julbord osv. 

Så nu blir de nog datorn ett tag till sen sääängen :]!

I morgon bli de stan och kolla backyard, se you there?


//Lillen

Ovido - Quiz & Flashcards