Alla inlägg den 14 december 2010

Av Caroline Johansson - 14 december 2010 19:10

..va man kan bli glad av små saker!

  

Av Caroline Johansson - 14 december 2010 12:41

. blir så jävla les!

Ne nu blir de en promenad hem till syster för lite avreagering och girlstalk. 


Finns en fråga som jag ställer mig ofta; Vad i hela världen hade jag gjort utan en syster?

Av Caroline Johansson - 14 december 2010 10:43

.. träningverk för hela slanten!

Så vad gör man idag?

Ska nog ta o fixa mig lite granna och gå ner till Julia? eller kanske till Evelina?

Gudarnas vad jag har en konstig känsla i magen! 

Också vill jag dra utomlands nu nu nu! 

Ne men ärligt, jag ska faktiskt ta o spara i hop pengar nu alltså!

De skulle ju verkligen undlätta med ett jobb, så om de är någon som har något jobb o tipsa om så gör de nu :D! haha

  


Känner att de här inlägget inget gick ihop så bra men ja vad gör de? haha

Skriver kanske senare! :) 

//Lillen

Ovido - Quiz & Flashcards