Alla inlägg den 15 december 2010

Av Caroline Johansson - 15 december 2010 17:12

Okej, idag har jag inprinccip inte gjort något spännande alls. 

Vaknade upp med jullan hemma hos eve o billy, va nämligen där o tog hand om fox medans dom va på akademiska ( kommer till varför sen ). Gick ut en promenad med fox och efter de så drog julia o jag vart själv, så jag började fixa mig.. och pw till tågstationen.. skulle nämligen dra till uppsala, men då är de klart att den där jävla sms funktionen inte funkade så jag fick börja lunka hem igen. 

Efter ett tag så skrev zebastian och frågade om jag ville följa med o handla, snäll som man är ställer man upp.. hum, resten av kvällen har jag bara varit nere vid datorn och lyssnat på musik. 


Nu till varför evelina och billy var på akademsika.. 

De är nämligen så att deras lilla kid Ricky fixerade sig igår och evelina fick värkar.. Hon var alltså påväg att föda, så dom for iväg med ambulans och hela faderullan och hindrade födandet.. De är massa mer detaljer men de får evelina själv skriva om sen :] Hon mår i alla fall bra nu och de är huvudsaken!


Skriver kanske senare ! 

  

//Lillen

Ovido - Quiz & Flashcards