Alla inlägg den 11 december 2010

Av Caroline Johansson - 11 december 2010 02:35

.. och börja tänka. 

om inget annat så slutar de alltid med att de blir jobbigt. 

Hatar o vara själv och så kommer de en låt som är lugn eller som man har minnen till, då börjar jag alltid tänka förfullt.. och de slutar alltid lika. 

Önskar ibland att jag kunde dela upp mig på flera och göra fler saker. 

Jag inser att jag gjort mycket dumt och att de finns mycket dumt jag vill göra. 

Finns också dom stunderna då jag bara kan bli så jävla lycklig när jag drar på en bra låt, jag kan bara känna att jag verkligen trivs och att allt är så sjukt bra. 

De är sjukt va humör bara kan total vända.. undrar varför de blir så!


Nåväl, nu blir de sova för hela slanten. 

Godnatt.

//Lillen

Ovido - Quiz & Flashcards