Direktlänk till inlägg 20 december 2010

De sa bara pang

Av Caroline Johansson - 20 december 2010 11:19

Tjenare! 


Tänkte bara berätta vad jag har haft för mig i helgen :]

I fredags så var jag med julia på morgonen och så tränade jag med mami. 

Hände inte alls så mycket spännande saker på dagen.. De slutade i alla fall med att jag gick till malou och drack med lite sköna lirare! riktigt trevligt.. dock för mycket av det goda men men. 

I lördags så mådde jag som jag förtjänade ungefär hela dagen så jag låg mest på soffan och nördade vid datorn fram tills på kvällen, då jag vart hämtad och for iväg till uppsala, där kollade vi på film och sussade. 

På söndags morgonen ringde klockan vid 06.40 då de var dags o vakna upp..

De tog sin tid o ta sig ur sängen i alla fall för min del. Efter många om och men så gick jag upp fixa mig och klädde på mig så drog vi.

Kom fram till kungsberget vid halv 11, då mötte vi alla sköna lirare från Enköping, fixade liftkort och skidor och drog upp i backen för att börja köra. 

Dock så glömde jag mina glajjor så för mig var det extremt och när jag säger extremt så menar jag verkligen extremt svårt och se någonting i backen.

Det tok snöade och blåste så in i bomben.

Aja vid ungefär kvar över fyra så kom min och malous skjuts så vi hoppade in i bilen frussna som vi var och började bege oss hemåt. Vi kom dock inte långt alls innan vi stötte på ett problem. 

Man såg verkligen inte vart vägen var och tillslut så small det. Fuck vi krockade.

De var totalt två person bilar och två minibussar som krokade och allt som allt var vi 13 personer inblandade. Alla klarade sig som tur var. Dock fick några åka till sjukhuset pga chock. Hela fronten på våran bil var helt trasig och hängde ner i backen, så den revs bort och motorhuven var ganska inklämd. Den gick dock o köra, om man bortser från att höll man inte i gasen hela tiden så dog bilen, backljusen lyste hela tiden och gasen hängde sig några gånger osv osv.. 

Vi kom i alla fall till sala runt halv 9 tiden, där kom min bror och hämtade mig o malou.. så vid 9 typ va vi hemma och då kan jag säga att jag sov ganska så direkt.


En ganska omtumlad helg men men. 


//Lillen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Johansson - 30 november 2011 17:44

Dagen började med snabbfrukost tillsammans med kära mor, sedan bar det av ner till stan där jag var på ett möte. När det var avklarat gick vi o handlade lite o så blev det promenad hem. Väl hemma igen så kom syster förbi på en kopp kaffe med moster...

Av Caroline Johansson - 25 oktober 2011 23:56


    Helt galet förvirrad.. Gör sällskap med kudden istället för o grubbla.   ...

Av Caroline Johansson - 24 oktober 2011 20:17

Jisses, jag har så mycket planer nu på allt och ingenting så jag herregud vi får se hur de blir, tänker då inte avslöja någonting! ;D Oooh, hoppas också jag fått svar på mitt mail också så jag får svar höhö.    Juste ett problem har jag, o de är ...

Av Caroline Johansson - 24 oktober 2011 06:02


Uppe tidigt som tusan.. Dock bara för att jag har så extremt svårt o somna om när jag väl gått upp & what to do om man verkligen är kissenödig..  Nog om de, ska försöka ta mig till västerås för att återförenas med mina saker som har varit ute på äv...

..

Av Caroline Johansson - 20 oktober 2011 14:31


Jaha.. what to say?       Jag låter bilden tala för sig.   / C   ...

Ovido - Quiz & Flashcards