Alla inlägg den 7 september 2010

Av Caroline Johansson - 7 september 2010 14:30

Tjenare!


Vaknade upp med full belysning i rummet och med en film på.. Va helt förlamad i kroppen så jag kom inte upp till en början.. Efter ett tag sprang jag upp och släckte och när jag skulle lägga mig då var jag helt plötsligt jätte pigg så de va bara till o gå upp o klä på sig o fixa ordning frukost, när jag satt o åt så ringde alex så pratade vi lite granna. De sämsta är ju dock att jag inte kan komma dit idag för han har åkt på herr förkylning och skulle jag bli smittad så får jag inte operera mig så de sög ju.

Nog om de.. Idag vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska hitta på, förhoppningsvis kommer lina till stan så ska vi fixa gymkort och så blir de nog kanske en långprommenad, va ett bra tag sen nu sist och man kanske ska passa på innan man opererar sig.


Vet inte riktigt va jag ska skriva om längre så får se om jag hittar på nå bra senare!


Hare/ Lillen

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards