Alla inlägg den 2 september 2010

Av Caroline Johansson - 2 september 2010 14:01

Tjingeling!


Dagarna i linköping och i skåne var riktigt lyckat! Var helt underbart och träffa farfar igen! Bilder och lite mer om den resan kommer senare.


Igår tillbringades dagen med Nina som kom hit och skulle hämta Astrid. Åkte även ut en sväng och övningskörde med Zebban och sen kom Matte och Alex hit för att sova över! Vi satt o kollade på när Matte höll på o mupp med nå tv spel sen kollade vi på wildboyz, haha dom är så jävla vidriga!! Efter de så lade vi oss och kolla lite på Karate kid.

Vaknade upp i morse av Mattes jävla larm men somnade om lika fort. hah, Tillslut kom Matte in rusande o började skrika att dom var sena till västerås osv.. Nåväl dom åkte iväg och jag o nina kollade på top modells och så fick vi skjuts upp till tågstationen där hon skulle ta bussen till arlanda. Efter de åkte vi ner och plockade upp Maria som hade varit väldigt snäll och skrivit ut massa CV åt mig så vi tog bilen och drog till coop där jag lämnade CV. 


Nu sitter jag här o försöker komma på en bra låt medans Maria,Matte och Alex sitter klistrade framför Tv;en haha!



Skriver senare!


/Lillen

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards