Alla inlägg under juni 2011

Av Caroline Johansson - 27 juni 2011 07:42

.. Drar iväg med mina två rövare till borlänge, där hela stället ska plundras.. de vaknas RÖJJ! Tjiiing.


 


Av Caroline Johansson - 27 juni 2011 02:36

.. Hur förstörd en människa kan bli & hur mycket physket orkar.

Av Caroline Johansson - 24 juni 2011 09:38

Herregud.. vilken otur jag har alltså!

Vaknade upp när klockan ringde vid 4 i morse och hade sån otrolig smärta i halsen, klädde på mig och tog nå piller som ska bedöva halsen och en alvedon, hoppas innerligt att halssmärtan går över faktiskt!

Nog om halsen.. Zebban kom o hämtade mig runt kvart över fyra, så rullade vi vidare för o plocka upp Bror, Därifrån åkte vi raka vägen till Arlanda för o lämna av honom.. Kan säga att jag är lagom avundsjuk på honom nu, ( ayia napa 1 vecka & England 1 vecka! )

Men men, Runt halv 7 var jag hemma igen och huvudet lades direkt på kudden.

Vaknade ungefär upp nyss igen.. så nu måste jag ta tag i allt.
Kära Emma & Josephine kommer hit och ska käka med mig, mycket trevligt!

Sen får vi se vart kvällen för oss ; ]


Ha en kanon trevlig Midsommar allihoppa!

Av Caroline Johansson - 23 juni 2011 10:02

Morsning korsning!


Nu är de såhär va.. Jag blir helt galen på min sömn alltså!

Fick sömntabletter så att jag i alla fall kunde få sova några timmar, så när jag väl prövar skiten, ja då funkar dom galant första dagen.. till och med så bra att jag knappt kom ur sängen på morgonen. Men.. ( ja så kom de där förbaskade ordet "men") , Igår skulle jag återigen pröva det, och skiten funkar inte.. Vad är de för fel?

S'atte, ja de va absolut inte mycket till sömn man fick idag inte.
Jaja.. nog om det nu!

Idag käkade vi frukost tillsammans här hemma, mysmys.. Ska nog ta o fixa till mig lite granna strax, ska med papi till Västerås runt två, för o kika lite prylar och så ska kära pappa skriva ut min funktionär manual.

Juste, fick mina funktionärs tider igår kväll!

Jag vet faktiskt inte om jag ska tycka att de är bra eller dåligt.. ´Ska jobba med två olika person, vilket i och för sig kan vara kul.

Men, På Tisdag jobbar jag med någon Måns från kl 18.00-03.00 SUCK!

På Torsdag jobbar jag med Måns igen från kl 10.00-18.00, den tiden är i alla fall helt okej. Sista dagen jobbar jag med Petra på Söndag från kl 10.00-18.00


Nu får de vara nog med skrivande för ett tag, ska kila ner o fixa mig!


Av Caroline Johansson - 22 juni 2011 22:52

Va länge sen man hörde den här!

De får bli en truddelutt på den här, en cigg , lite film och sen kudden:)


God natt på er alla!

Av Caroline Johansson - 22 juni 2011 17:46

Gud va jag längtar till Peace and Love nu! Skönt att de bara är 5 dagar kvar ;D!


Så.. vad har jag gjort idag då?

För de första så hade jag helt sjukt svårt o vakna imorse, min kropp var som förlamad, efter många om och men så lyckades jag ta mig upp o käka frukost med kära syster. Sen åkte jag iväg till Västerås med Ellinor för o kika lite kläder till p&l.
Hittade en jätte mysig stickad poncho i svart, så käkade vi lunch.

Runt kvart i fyra tog jag bussen hem där jag blev upp mött av Mamma, Evelina & lilleman. Väl hemma har jag faktiskt bara tagit de lugnt, måste ta tag i hårdhanskarna och städa som en took där nere.

Ikväll blir de film mys hade jag tänkt mig, o kikande på internet om en batteri radio.


Av Caroline Johansson - 21 juni 2011 17:53

Bloggandet fortsätter, fast nu tillhör bloggen bara mig.. Kanske inte alls är kul o läsa, men jag tänker skriva för de behövs!


Så, vad händer egentligen i mitt liv nu då?

Jo så här är de.. Jag kommer här med att stanna i Enköping som det ser ut nu.

Ska satsa på o utbilda mig och köra all in på de, sen efter det får de bli en flytt.. men de visar sig då. Har även ringt och fixat tillbaka mitt träningskort nu, så de blir till och satsa på de nu också, de ska faktiskt bli riktigt skönt!

Förutom de så har de inte hänt så mycket.. Har åkt på ena riktigt envisa sömnproblem som värgar släppa.

Ska till Peace and Love med mina bästa och jobba som Funktionär.. Det kan nog faktiskt bli riktigt nice faktiskt, så fick vi ta med vårat stora tält också.. kommer bli ett sjudundrans camp ;] Sen i Augusti åker vi iväg till Alanya en vecka, ska bli dunder!


Nu sörrni har jag faktiskt inte mycket mer och berätta, men de kommer mer!

Bjuder på en skön låt, NJUT.


 


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards