Direktlänk till inlägg 1 mars 2010

va ska man säga?

Av Caroline Johansson - 1 mars 2010 16:10

Hejsan hoppsan ;D

Förlåt för en dålig uppdatering. Men nu är de ju så att de har varit lite krongel på sista. Åkte till Schweiz förra tisdagen och va där tills torsdag. Anledningen till att jag kom hem igen var pga att man verkligen inte förstod vad dom sa, deras engelska var skit och ingen annan där kunde typ snacka engelska och till mig så hade han sagt att man kunde klara sig bra på engelska. Nej hela den där resan var bara skit.

När mamma hade bokat resan hem så hade hon glömt och boka resa med två resväskor så när jag kom till flygplatsen så snackade hon om att jag var tvungen och betala extra för att jag hade två väskor, jag hade alltså 18 kilo för mycket. Ehm så försökte hon förklara vart jag kunde betala så när jag väl hade hittat de så kunde man inte betala med svenska pengar så skulle jag hitta en bank där man växlade vilket var ap svårt! Nåväl när jag väl hittade den så hade jag bara 250 kr som jag skulle kolla hur mycket de blev för jag skulle nämnligen ha 300 CHF och de jag hade vart bara 28 CHF så jag skulle ringa mamma och be henne sätta in pnegar på mitt kort, men då hade jag ingen mottagning på mobilen och jag fick inte låna en telefon på flygplatsen heller så tillslut så bröt jag ihop och då kom de några mammor fram till mig och frågade vad som hade hänt och varför jag grät så jag förklarade och så betalade dom resten som fattades alltså 2100 kr i svenska pengar. Sjuk mycket pengar för 18 kilo. Well well tillslut så kom jag i alla fall hem och de va ju bra de. 

Nog om de. 


Nu i helgen så vad jag hemma hos lina i fredags och drack lite med Lina, Line, Evelina, Nickan, Nina och Julia. Vart ganska sent där. 


I lördags så drog jag, Lina och Maria ut till Johan för att fira honom, där vart vi inte så länge utan de bar vidare in till stan för att fira lite till och sedan vart de krogen för dom och jag lina pekh och philip drog hem till lina och drack sen kom stoffe lina zebban och Evelina, den kvällen slutade också ganska sent men hade ialla fall en trevlig kväll :) 


/Lillen

 
 
Ingen bild

guess who ;)

1 mars 2010 18:42

aaa sjysst mot mig att du glömde att jag var med i fredag, sjysst tjej :O :O:O hahha pussii :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Johansson - 30 november 2011 17:44

Dagen började med snabbfrukost tillsammans med kära mor, sedan bar det av ner till stan där jag var på ett möte. När det var avklarat gick vi o handlade lite o så blev det promenad hem. Väl hemma igen så kom syster förbi på en kopp kaffe med moster...

Av Caroline Johansson - 25 oktober 2011 23:56


    Helt galet förvirrad.. Gör sällskap med kudden istället för o grubbla.   ...

Av Caroline Johansson - 24 oktober 2011 20:17

Jisses, jag har så mycket planer nu på allt och ingenting så jag herregud vi får se hur de blir, tänker då inte avslöja någonting! ;D Oooh, hoppas också jag fått svar på mitt mail också så jag får svar höhö.    Juste ett problem har jag, o de är ...

Av Caroline Johansson - 24 oktober 2011 06:02


Uppe tidigt som tusan.. Dock bara för att jag har så extremt svårt o somna om när jag väl gått upp & what to do om man verkligen är kissenödig..  Nog om de, ska försöka ta mig till västerås för att återförenas med mina saker som har varit ute på äv...

..

Av Caroline Johansson - 20 oktober 2011 14:31


Jaha.. what to say?       Jag låter bilden tala för sig.   / C   ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards