Direktlänk till inlägg 30 augusti 2010

Roadtrip

Av Caroline Johansson - 30 augusti 2010 08:46

Tjenixen!


Vaknade upp o kände att jag låg helt perfekt så kom nästan inte ens upp i morse haha! I vilket fall som helst så sitter jag och väntar på att Zebban ska hämta upp mig så bär de av mot fabriksgatan för att hämta Evelina och Billy sen mot Linköping där Vi ska checka in på hotell och sen mot en bana där Zebban ska åka någon jävligt snabb bil som han fick i present av mig,Eve och hans systrar när han fyllde år! :]

Efter det blir de npg en trevlig middag. På tisdagen bär de av mot Förslöv i Skåne för att träffa farfar, De ska bli hur trevligt som helst! Efter några timmar blir de till o hoppa in i bilen och åka hem! 

Så man kan säga att de blir en liten roadtrip;D 


Aja skriver i morgon + att de kommer massa bilder i morgon också!


See you. 


/ Lillen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Johansson - 30 november 2011 17:44

Dagen började med snabbfrukost tillsammans med kära mor, sedan bar det av ner till stan där jag var på ett möte. När det var avklarat gick vi o handlade lite o så blev det promenad hem. Väl hemma igen så kom syster förbi på en kopp kaffe med moster...

Av Caroline Johansson - 25 oktober 2011 23:56


    Helt galet förvirrad.. Gör sällskap med kudden istället för o grubbla.   ...

Av Caroline Johansson - 24 oktober 2011 20:17

Jisses, jag har så mycket planer nu på allt och ingenting så jag herregud vi får se hur de blir, tänker då inte avslöja någonting! ;D Oooh, hoppas också jag fått svar på mitt mail också så jag får svar höhö.    Juste ett problem har jag, o de är ...

Av Caroline Johansson - 24 oktober 2011 06:02


Uppe tidigt som tusan.. Dock bara för att jag har så extremt svårt o somna om när jag väl gått upp & what to do om man verkligen är kissenödig..  Nog om de, ska försöka ta mig till västerås för att återförenas med mina saker som har varit ute på äv...

..

Av Caroline Johansson - 20 oktober 2011 14:31


Jaha.. what to say?       Jag låter bilden tala för sig.   / C   ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards